zozo doe maar duurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat sokje heb ik ookEn een roze en een 20gig
!
Ligt er aan waarmee.quote:
Is er ook een homo forum?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er moet een lesbi forum komen !![]()
Dan post Martinuhhh! vast ook weer vaker enzo![]()
Geen idee maar daar komt Martinuhhh! niet op afquote:
vroeg ik me even af, anders zou het discriminatie voor Martinuhhh zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geen idee maar daar komt Martinuhhh! niet op af![]()
En dat mag niet natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef W8ezel het volgende:
[..]
vroeg ik me even af, anders zou het discriminatie voor Martinuhhh zijn![]()
En dat mag niet natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef W8ezel het volgende:
[..]
vroeg ik me even af, anders zou het discriminatie voor Martinuhhh zijn![]()
ja dat had je al een keer gezegd...TWEE keer achterelkaarquote:
Ik voegde snel een smilie toe na ik al op invoeren had geklikt volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ja dat had je al een keer gezegd...TWEE keer achterelkaar![]()
kanniet hoor, echt niet
![]()
Helemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
voor sommige mensen is t verschil tussen de edit en de quote knop toch nog iets te groot blijkbaar
Omdat niet iedereen dat verjaardagstopic in de bookmarks heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef -Mo- het volgende:
Waarom heet dit toppik niet 'Ayaxola is jarig vandaag' ?
ga ik je les gevenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
zeilen!
als ik een eigen bootje hebt wil ik het leren
Datzelfde geldt voor die mensen die slechts 1 smilie posten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
voor sommige mensen is t verschil tussen de edit en de quote knop toch nog iets te groot blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |