Kijk goed links op mn laatste fotoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:02 schreef spenky het volgende:
ik heb een fel blauwe ipod mini 6G met me naam erop
Och,quote:
ohjaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Kijk goed links op mn laatste fotoAlleen mn naam staat er niet op, en hij lijkt wit, maar das door t licht
Op school barste zelfs een ruit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:50 schreef Knoekie het volgende:
Hey allemaal. Het is echt teringwarm overal. In de tram![]()
Ik wacht nog steeds he....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:44 schreef Imberr het volgende:
Fred/Fret is geen leuke naam![]()
noem em dan uuh.. ik weet nog steeds niks
Kom je vaak in Belgie dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef hollander76 het volgende:
Mag ik ff spammen voor de Belgische Bieren, naast Jupiler, wat natuurlijk prima te drinken is, is ook Primus een aanrader.......... moet je alleen wel in Belgie voor zijn
En Jupiler ga ik eens een kratje van inslaan![]()
[afbeelding]![]()
Helaas niet, maar afgelopen week toevallig wel, en Jupiler schenken ze overal, in Rotterdam, in Bilthoven, Brabant en Zeeland, dus daarvoor hoef je niet naar Belgiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds he....![]()
[..]
Kom je vaak in Belgie dan?![]()
Ik had dus 2 uur gym en aansluitend 2 uur les. Zonder pauze.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Wij zaten ook met 150 in een collegezaal. Zonder airco. 2 uur lang![]()
Ik kan me dat nog van vroegah herinneren, toen ik nog op een middelbare school zat. Bij een klaswisseling kwam je dan altijd in zo'n bak afgewerkte lucht terechtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Wij zaten ook met 150 in een collegezaal. Zonder airco. 2 uur lang![]()
Ik heb gewoon een heel flesje deo op me gespotenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik kan me dat nog van vroegah herinneren, toen ik nog op een middelbare school zat. Bij een klaswisseling kwam je dan altijd in zo'n bak afgewerkte lucht terecht
Goor was datGelukkig het afgelopen jaar nauwelijks meegemaakt...
Dat heeft zin denk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel flesje deo op me gespoten![]()
Je vond em nog wel zo liefquote:
En daar ben je blij mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Yay ik heb me nieuwe schoolboeken binnen![]()
ik vínd em ook lief maar ik kan gewoon geen naam bedenkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:17 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Je vond em nog wel zo liefNou dan heetie maar Kleine Freddy ofzo
![]()
Ja ik ben ook blij dat ik weer thuis ben jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:17 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Je vond em nog wel zo liefNou dan heetie maar Kleine Freddy ofzo
![]()
[..]
En daar ben je blij mee?Of ben je gewoon blij dat je weer thuis bent?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben ook blij dat ik weer thuis ben ja
Maar het zijn toffe boeken ook een of ander spellenboek met allemaal gezelschap spelletjes die ik uit me hoofd moet leren![]()
het vak recreatie kunde ofzoquote:
Niuewe school nieuwe zin, zoiets hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
het vak recreatie kunde ofzo![]()
Ik begin met een nieuwe opleiding dus nog geen idee hoe al die vakken heten![]()
doeggquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Niuewe school nieuwe zin, zoiets he![]()
Nouja ik ga eens lekker eten![]()
Tot later![]()
![]()
![]()
Doeiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Niuewe school nieuwe zin, zoiets he![]()
Nouja ik ga eens lekker eten![]()
Tot later![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |