quote:
Oh, en ook geen fokking pauze na de gym, ook niet naar Aardrijkskunde. Gewoon 4 fokking lesuren achter elkaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef Eix het volgende:
Trouwens, ik haat de woensdag echt nu. Het Trevianum is ongeloofelijk groot, maar ik had vandaag Gym maar de nieuwe gymzaal is nog niet klaar dus moesten we op de voetbalvelden achter t onderbouw gebouw gaan Gymen. We konden de kleedhokjes van de voetbalvereniging gebruiken. Tien minuten voor mn volgende lesuur konden we ons weer gaan omkleden. T gevolg was dat ik helemaal bezweet me in 5 minuten moest omkleden, en daarna t op n rennen te zetten naar de overkant van de straat.
Ik kwam net op tijd voor mn eerste les Aardrijkskunde, maar ik heb daar dus blijkbaar een heel relaxe leraar voor.![]()
Overigens was er dat uur ook n harde bonk opeens, ster in de ruit. Was gekomen door de hitte.![]()
De leraren die wij altijd na gym hadden, werden helemaal gek van onze klas want wij kwamen altijd een kwartier te laat in een les van 50 minquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef Eix het volgende:
Trouwens, ik haat de woensdag echt nu. Het Trevianum is ongeloofelijk groot, maar ik had vandaag Gym maar de nieuwe gymzaal is nog niet klaar dus moesten we op de voetbalvelden achter t onderbouw gebouw gaan Gymen. We konden de kleedhokjes van de voetbalvereniging gebruiken. Tien minuten voor mn volgende lesuur konden we ons weer gaan omkleden. T gevolg was dat ik helemaal bezweet me in 5 minuten moest omkleden, en daarna t op n rennen te zetten naar de overkant van de straat.
Ik kwam net op tijd voor mn eerste les Aardrijkskunde, maar ik heb daar dus blijkbaar een heel relaxe leraar voor.![]()
Overigens was er dat uur ook n harde bonk opeens, ster in de ruit. Was gekomen door de hitte.![]()
Ja maar mn les erna is n klusterklas, dus de helft van mn klas kan naar huis en n stuk of 10 man denk ik hebben andere vakken. Maar als ik telaat was had ik wel n reden, maar toch...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
De leraren die wij altijd na gym hadden, werden helemaal gek van onze klas want wij kwamen altijd een kwartier te laat in een les van 50 min. En wij zeggen: moet u bij de gymleraar klagen, hij stopt altijd zo laat met de les
![]()
Elk jaar opnieuw
freiss of Frisoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Weet jij wat leuks?want hij heeft er nog geen, en ik weet er geen
Bij ons zit alles in clustersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja maar mn les erna is n klusterklas, dus de helft van mn klas kan naar huis en n stuk of 10 man denk ik hebben andere vakken. Maar als ik telaat was had ik wel n reden, maar toch...
Jongen, swah, relax. Je zit, blijkbaar, in de bovenbouw...... daar is alles wat relaxter, als de hele klas te laat komt dan kunnen jullie allemaal zeggen dat die gymlul te lang doorging, dan gaat ie toch niet beweren dat jullie allemaal te laat zijn...... relaxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef Eix het volgende:
Vroeg ik het aan jou?quote:
Wij hebben een stamklas voor NE & EN, vaste vakken en de rest is ook cluster. Maar nog nooit cluster na gym gehadquote:
Nee weet ik, doet ie ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jongen, swah, relax. Je zit, blijkbaar, in de bovenbouw...... daar is alles wat relaxter, als de hele klas te laat komt dan kunnen jullie allemaal zeggen dat die gymlul te lang doorging, dan gaat ie toch niet beweren dat jullie allemaal te laat zijn...... relax
Volgende keer is je gymzaal klaar, en dan ben je wel op tijdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee weet ik, doet ie ook niet.
Maar uit ervaring weet ik dat aardrijskunde leraren de grootste eikels zijn na Frans leraren.![]()
Maar deze is heel relax, dus de volgende keer kan ik op mn dooie gemakje gaan wandelen.![]()
Ik dacht meer aan Fred ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:40 schreef Jaguarized het volgende:
Noem hem Wiewie.
Yep.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:39 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Volgende keer is je gymzaal klaar, en dan ben je wel op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |