Ik vind het water van het spoelkraantje bij de tandarts altijd smerigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Drie van die hele kleine fukking dingen die je nauwelijks ziet. Vandaag 2 en vrijdag nog 1. Ik met mijn logica vragen: "Kan die 3e vandaag ook niet nog ff?" waarom ze antwoord "Nee".Verder hebben ze de boel gepolijst en schoongemaakt. Is dat mens ook gaan prikken met dat prikding in mijn tandvlees, rondom de tanden was het dan ook snel rood van het bloed.
![]()
Na 5 minuten spoelen was het weg.
![]()
Via nova!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hij komt niet echt op gang he? :S
Mijne was iets van: De kat zit op de zuil![]()
(Dan in het Latijn
)
hehe, hij is gewoon efebofiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef Imberr het volgende:
ik moet over een week naar de tandartsdie assistente van die man is echt gemeen
en eng
*rilling*
toen ik anderhalf jaar geleden ofzo een gaatje had zei die vent: oh, je hebt 1 ieniemini lookie
Kijk, jij begrijpt mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Via nova!. Dat begint met Ecce, Marcus Claudius Flavus! En later Felix in columna sedet.
.
Pallas. Heb ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij:
Jupiter est deus. verder ken ik hem niet. Grieks begon met:
Herakles is geen god.
Herakles is geen mens.
Herakles is een halfgod/held.
Herakles is ook een slaaf.
Waarom is Herakles een slaaf?
Eurystheus heeft een slaaf
De slaaf is Herakles de halfgod/held!
ja Pallas, had ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij mij:
Jupiter est deus. verder ken ik hem niet. Grieks begon met:
Herakles is geen god.
Herakles is geen mens.
Herakles is een halfgod/held.
Herakles is ook een slaaf.
Waarom is Herakles een slaaf?
Eurystheus heeft een slaaf
De slaaf is Herakles de halfgod/held!
Hoe durf je naast die naam een blije smiley te zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Via nova!. Dat begint met Ecce, Marcus Claudius Flavus! En later Felix in columna sedet.
.
Gelukkig was dit een kraan die aangesloten was op de algemene kraanwatervoorziening van Waterschap Aa en Hunze.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik vind het water van het spoelkraantje bij de tandarts altijd smerig![]()
Doe je netjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Pallas. Heb ik ook.
Gaat dit (4e) jaar met Grieks én Latijn in.
Edit: Ze kunnen die methodes beter met toepasselijke verhaaltjes starten als Miffa ad mare (Nijntje aan de zee). Want in die stijl is het ook.
Nou, zo durf ik dat: Via novaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hoe durf je naast die naam een blije smiley te zetten![]()
OMG! Hadden jullie ook al Pallas? Jullie hebben allemaal dezelfde methodes als ik had![]()
En de vertalingen stonden altijd allemaal op internet !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hoe durf je naast die naam een blije smiley te zetten![]()
OMG! Hadden jullie ook al Pallas? Jullie hebben allemaal dezelfde methodes als ik had![]()
onderbouw wel, nu heb ik Pascal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, zo durf ik dat: Via nova.
Net zoals iedereen Getal en Ruimte heeft voor wiskunde.
Fortuna heb ik nu, in de 5e en de 6equote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef freiss het volgende:
1 t/m 3e klas hadden wij Fortuna voor Latijn, nu Via Nova
Dat weet iedere scholier uit ongeveer de 3e klas en hoger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En de vertalingen stonden altijd allemaal op internet !![]()
OH ****Heb ik nu wat verkeerd gezegd? Wat ben ik toch slecht he
![]()
Maar sinds Fortuna heb ik besloten om het toch zelf te doen hoor. Anders is je eindexamen zo moeilijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat weet iedere scholier uit ongeveer de 3e klas en hoger.
jou avatar is eg koelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Fortuna heb ik nu, in de 5e en de 6e![]()
Deus, jij heb ook Latijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef r4uz het volgende:
Lekker toegankelijk onderwerp, elite jongetjes.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, zo durf ik dat: Via nova.
Net zoals iedereen Getal en Ruimte heeft voor wiskunde.
Ik doe het ook gewoon zelfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar sinds Fortuna heb ik besloten om het toch zelf te doen hoor. Anders is je eindexamen zo moeilijk![]()
Er zijn ook meisjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef r4uz het volgende:
En dan te bedenken dat er in Nederland helemaal niet zoiets bestaat als elite.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef r4uz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |