openingsbod van 2 euro voor de ongewassen versie.quote:
Ze liggen waarschijnlijk nog. Maar het is natuurlijk afhankellijk van hoelaat ze naar bed zijn gegaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten Roel en Rikkert nou NOG te slapen. Oh mijn god.
Geheime opdracht?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:16 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd waarom ze naar de DBK moet komen
Als het geheim is niet veel denk ik, ze kan erg goed haar emoties verbergenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jammer, hoop dat we zo wel horen wat Ingrid zegt![]()
Dan inderdaad niet neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het geheim is niet veel denk ik, ze kan erg goed haar emoties verbergen
Ik hoorde net iemand zeggen dat ze er pas om 8.00 uur inlagen (niet dat ze dat kunnen weten natuurlijk, maar ik denk dat die wel de hele nacht doorgefietst hebben)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
openingsbod van 2 euro voor de ongewassen versie.
[..]
Ze liggen waarschijnlijk nog. Maar het is natuurlijk afhankellijk van hoelaat ze naar bed zijn gegaan.
In Grid naar de dbk
Ingrid; Ik moet maar een keer buiten BB om een keer met de camera man gaan pratenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jammer, hoop dat we zo wel horen wat Ingrid zegt![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ingrid; Ik moet maar een keer buiten BB om een keer met de camera man gaan praten
Menno; Hij ziet je zeker zitten douchen
geen nieuws is goed nieuws... dus......quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:32 schreef piertje2 het volgende:
fietsen ze nou nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |