Geluk en liefde in het leven....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wat zoekt ze nou?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geluk en liefde in het leven....![]()
ze kunnen het imo tot heel ver manipuleren, meer zeg ik niet... Als ze eruit wordt gestemd moet ze weg...simpelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de streams. Het gaat mij om dat Puckzzz zegt dat Tanja toch niet uit het BB-huis gaat omdat BB dat zogenaamd zou tegenhouden.
Ik zei dan dat BB niet zoveel invloed heeft door deze beelden te achterhouden (in de reguliere uitzendingen uiteraard, dat wordt namelijk altijd uitgezonden).
Ik dacht echt even dat Tanja het geld gevonden had in een paar sokkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef KRIBBET het volgende:
geld word gevonden!
Het is niet alsof BB tegen de bewoners zegt dat ze niet Tanja mogen nomineren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze kunnen het imo tot heel ver manipuleren, meer zeg ik niet... Als ze eruit wordt gestemd moet ze weg...simpel
En ook dat zeg ik dus niet...wel ff mijn post goed lezen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is niet alsof BB tegen de bewoners zegt dat ze niet Tanja mogen nomineren.![]()
de R van Ralph, hèquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef milagro het volgende:
[..]
de R van Ralph, hè![]()
alles goed nog, Joost! Hou vol, hè!![]()
Maar dan moet hij wel alles mee mogen nemen wat hij maar wil.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik stem voor Joost in het huis te halen
het geld van lieske?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft niemand gezien wat Tanja gevonden heeft bij het uithalen van de witte was??
Volgens mij heeft ze niets gevonden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft niemand gezien wat Tanja gevonden heeft bij het uithalen van de witte was??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |