maakt zet nu de R van Rikkert op haar rug [ met een witte substantie] ga er vanuit dat dat zonnecreme isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zou het eerder zou geil als boter rikkert willen noemen
zucht... net nu ik 2 uur in de auto ga zitten heb ik dat beeld in mijn gedachten.. en bedankt....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef ioko het volgende:
Nathalie heeft geen onderbroek aan, en wordt gemasseerd door Rikkert
haha, ja, er zitten teveel R-en in de groep.. rob of roel zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef milagro het volgende:
of de R van .................. tadaaaaaaaaaaa......Ralph
Zet je wel het raampje open of de airco aan??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef fantastrick het volgende:
[..]
zucht... net nu ik 2 uur in de auto ga zitten heb ik dat beeld in mijn gedachten.. en bedankt....
ja, maar thuis in Den Haag zit een man, en die associeert die letter maar met 1 naamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haha, ja, er zitten teveel R-en in de groep.. rob of roel zou ook nog kunnen![]()
Gaat ze dat de kommende tijd doen dat ze in het huis zit?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef milagro het volgende:
Lieske gaat niets uittrekken, heren, zei ze net, dus jullie missen niets
Ze doucht met bikini aan
Oja, en natuurlijk om 07:00 opstaan! (behalve voor de mensen die 's nachts aan de weekopdracht moeten werken)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Het noodrantsoen mag wmb wel wat harder, dus bijv. een algeheel rookverbod, koude douche, geen koffie/thee, alleen water (behalve voor Tanja) en een verbod op de jacuzzi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |