Dat vind ik dus ook een beetje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:43 schreef milagro het volgende:
ik denk wel dat als Dido d'r haar korter zou knippen, ze er een tikkie mannelijk uit zou zien, als ik haar zo zie, met nat haar naar achter..
ja ja ja, kom maar kom maar kom maar
gelukkig dus dat ze langer haar heeft
Natte Lie is niet knapper... Natte Lie is net een meisje van 13 die denkt dat ze 20 is...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook een beetje.
Dido is best een knappe meid daar niet van maar ik vind Natalie knapper.
Hehe anders krijgt ie misschien wel houtrotquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef Kokstra het volgende:
Hehe, Rob's been heeft ook een slipper aan
Film je het wel ff ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ff me benen scheren... Dido heeft nl een voorbeeld functie (vond Rikkepik gister)![]()
Nee...quote:
Maar dan ook de rest kaal als ze een voorbeeld functie heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ff me benen scheren... Dido heeft nl een voorbeeld functie (vond Rikkepik gister)![]()
Dat is een natuurlijke reactie daar is helemaal niks aan te doen.})quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef Kokstra het volgende:
Dat zag ik Rikkert, je zat gewoon naar Dido's kont te staren, voor maarliefst 2 seconden.
dat noemen we nou pech hebben... ach ik zit dadelijk 2 uur in de auto... ben ook bang dat ik een hele hoop ga missen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
JAAAAAAAAA!! wat is dit nou?? ben ik ff een uurtje wat andere dingen aan het doen ("werk" noemt men het hier) staat Dido zich gewoon te scheren onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |