Dat vind ik dus ook een beetje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:43 schreef milagro het volgende:
ik denk wel dat als Dido d'r haar korter zou knippen, ze er een tikkie mannelijk uit zou zien, als ik haar zo zie, met nat haar naar achter..
ja ja ja, kom maar kom maar kom maar
gelukkig dus dat ze langer haar heeft
Natte Lie is niet knapper... Natte Lie is net een meisje van 13 die denkt dat ze 20 is...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook een beetje.
Dido is best een knappe meid daar niet van maar ik vind Natalie knapper.
Hehe anders krijgt ie misschien wel houtrotquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef Kokstra het volgende:
Hehe, Rob's been heeft ook een slipper aan
Film je het wel ff ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ff me benen scheren... Dido heeft nl een voorbeeld functie (vond Rikkepik gister)![]()
Nee...quote:
Maar dan ook de rest kaal als ze een voorbeeld functie heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ff me benen scheren... Dido heeft nl een voorbeeld functie (vond Rikkepik gister)![]()
Dat is een natuurlijke reactie daar is helemaal niks aan te doen.})quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef Kokstra het volgende:
Dat zag ik Rikkert, je zat gewoon naar Dido's kont te staren, voor maarliefst 2 seconden.
dat noemen we nou pech hebben... ach ik zit dadelijk 2 uur in de auto... ben ook bang dat ik een hele hoop ga missen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
JAAAAAAAAA!! wat is dit nou?? ben ik ff een uurtje wat andere dingen aan het doen ("werk" noemt men het hier) staat Dido zich gewoon te scheren onder de douche
Helemaal mee eens is op het lief van Tanja na.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:55 schreef milagro het volgende:
Okay Lieske en Ingrid hebben het mooiste lijf.
Lieske moet haar bek houden alleen
Ingrid moet hem juist wijd open doen en slikken.
Dido heeft een mooi gezicht, maar weinig figuur, heerlijk om naar te luisteren
Nath ook weinig figuur, maar wel lekker koppie, dito haar, aardig, maar maakt zinnen niet af.
Linda heeft lekker haar, maar straalt uit : deurmat
Chantal was vroeger erg mooi vast, nu best nog wel leuk, lijkt vrolijk, maar is volgens mij stiekem droef, beetje gemiste kansen uitstraling.
Tanja heeft geneukt met een negert, en gaat nu eenzelfde negert baren, lief en irritant tegelijk
Stream 3 is goed geluid, welke stream heb je dan slecht geluid?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef miss_bleu het volgende:
Ik krijg niet echt veel geluid meer geloof ik
Ze heeft deze wel erg vaak in ja, weinig origineelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef KonnieKipke het volgende:
ik snap niet wat dido steeds met die 80-ies oorbellen moet...
Net gedoucht en dan ga ga je in bikini buiten zitten , ok ,,,, maar dan die oorbellen erbij??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef KonnieKipke het volgende:
ik snap niet wat dido steeds met die 80-ies oorbellen moet...
jepquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
Hoe laat dacht Ralph nou dat het was? Kwart over 2? Die kerel loopt continu minstens anderhalf uur achter.
Valt opzich nog wel mee dat hij er maar een half uurtje naast zit zonder klokquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
Hoe laat dacht Ralph nou dat het was? Kwart over 2? Die kerel loopt continu minstens anderhalf uur achter.
in?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef vw_caddy het volgende:
Ja hoor, kijk recht in de kont van Linda![]()
bijna 2 uur ernaast...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Valt opzich nog wel mee dat hij er maar een half uurtje naast zit zonder klok
Screenshotz plzquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef vw_caddy het volgende:
Ja hoor, kijk recht in de kont van Linda![]()
Ja, in diepe rust zelfsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar is Roel, slaapt die nog steeds?
weet niet waar die deuken zitten bij haar, maar niet in haar wangenquote:. Lichte ogen bij donkerhaar
2. Donkere ogen bij licht haar
3. Kuiltjes in je wangen
4. Amandelvormige ogen
5. Moedervlek bij je lip
6. Hele lieve Sproetjes
7. Lang gekrulde wimpers.
Zou het eerder zou geil als boter rikkert willen noemenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef Maurisico het volgende:
Sensuele Rikkert bij Nathalie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |