Met een normaal tempo is dat 5 uur achterelkaar fietsen, ik geloof er dus niets vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:39 schreef BigBro000 het volgende:
ingrid 90 kilometer achter elkaar!!! toch wel een stuk dapperder dan ik dacht
Yupquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:40 schreef ChantalC het volgende:
Gaf Ingrid nou net Roel een kus in de slaapkamer?
kan best kloppen hoor. iedereen zei het vanmorgen ook al dat ingred en menno de hele nacht zo'n beetje hadden gedaan. die meid is echt niet zo'n suikerklontje... ze duimt wel maar weet ook wat doorbijten is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Met een normaal tempo is dat 5 uur achterelkaar fietsen, ik geloof er dus niets van
Zeker ziek van al die aandacht van Dido en Lieskequote:
Ze schijnt ziektes gebruikt te hebben toen BB dr wakker maaktequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:27 schreef BigBro000 het volgende:
iemand idee waarom ingrid naar de DB kamer moest komer?
Of ook een geheime missiequote:
ik doe over 20 km 45 minuten ongeveer (op 3) , Ingrid is op zeker fitter dan ik ben dus ik geloof het zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Met een normaal tempo is dat 5 uur achterelkaar fietsen, ik geloof er dus niets van
Die meid is ook beresterk, volgens mij is ze ook sportinstructrice?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ik doe over 20 km 45 minuten ongeveer (op 3) , Ingrid is op zeker fitter dan ik ben dus ik geloof het zo.
en belangrijker, ik heb gezien dat ze echt heel lang gefietst heeft vannacht
Dan moet ik nodig wat aan mijn conditie doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ik doe over 20 km 45 minuten ongeveer (op 3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |