Da's te vroog hoor, dat vieze botje had ik niet hoeven zienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:11 schreef AnTjUh het volgende:
Lieke bukte precies op tijd
Precies, echt hulde voor haar. Ik vind het stiekum ook top dat Rob het gewoon goed oppakt en zegt dat hij zich daarvan bewust is. Ook nu haar analyse van Rob (hoe zijn karakter is) is vrij goed en eerlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
OFFTOPIC
Lieve Dido, die manier waarop jij jezelf en je eigen gevoel, en dat van andere weet te analyseren, en de ander ook de ruimte geeft, vind ik fantastisch van jou.![]()
![]()
![]()
ONTOPIC
Lieve Dido![]()
harstikke goed van jou, dat je Rob aanspreekt op de manier waarop hij overkomt.
![]()
NIETUSquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:12 schreef Ymke het volgende:
O mij God , die Dildo tegen Rob , Ik vind je een fantastisch persoon in de groep
![]()
Tamaartje je bent fantastischquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jaja ik denk wel aan de heren hier![]()
En lekker!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
![]()
![]()
Ze durft Rob er juist op aan te spreken, dat ie wel leuk met iedereen meedoet, en prominent is.
En tegelijkertijd durft ze hem te zeggen, dat hij zich op deze manier wat boven de groep plaatst![]()
Dido, je bent dapper en eerlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |