Duurt ff joh, wat verwacht je nou, ze is ondertussen flink aan het soppen tussen dr benen......quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hey ik vroeg je wat paar replies terug
Kgeloof dat ik zojuist versterking heb gekregen van Mokster,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kan je al die geile kerels hier wel aan?
Als je het nou ietsie subtieler had gevraagd....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mij of Mokster?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens mij had je nu ook wel zin he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kgeloof dat ik zojuist versterking heb gekregen van Mokster,
moet lukken dus![]()
Teardrop vraagt heel subtiel aan mokster of ze ff flink wil neukenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je het nou ietsie subtieler had gevraagd....![]()
heb altijd zinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens mij had je nu ook wel zin he?![]()
Dan doe ik dat bij dezequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je het nou ietsie subtieler had gevraagd....![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Teardrop vraagt heel subtiel aan mokster of ze ff flink wil neuken
In het kopiëerhok?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Doen we het toch gewoon stiekem?
Haha en dan op het kopieerapparaat !!quote:
Jij had toch zoveel levenservaring?quote:
Pssstt ik vroeg je paar berichten terug iets heel subtielsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster sleurt blrrrt mee het kopieerhok in.
Uit die broek!!![]()
Ik hou niet zo van SMquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uit die broek!!![]()
Wat ben jij dan van planquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uit die broek!!![]()
Ik neem je plaats wel in, go ahead baby make my day !!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Mischien kon je me nog wat bij lerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij had toch zoveel levenservaring?![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mischien kon je me nog wat bij leren
Als ze maar wel een string aan heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mischien kon je me nog wat bij leren
Ik meldt me vrijwillig aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen SM... Gewoon een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo....
IK OOKquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo....
Dan is het goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo....
Bij welke leeftijd is iemand een klein jochie ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
* Misstique laat de kleine geile jochies in Mokster's kundige handen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
En jij danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
Je bent niet de enige die jaloers isquote:
Idd doe maar mee Misstiquequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Maar drie tegelijk is ook weer zo wat...
Kun je niet gewoon meedoen ofzo?
We hebben weer pechquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die jaloers is
Hey Mokster, ik sta kou te vatten hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Je kan 3 tegelijk niet aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Arme schat...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hey Mokster, ik sta kou te vatten hier
Kan t wel proberen natuurlijk, maar lijkt me wel gezellig met nog een dame erbij...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan 3 tegelijk niet aan?
Valt me van je tegen![]()
Dat begint ergens op te lijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Arme schat...![]()
die airco's ook altijd in die rot-kopieerhokken!!
* Mokster] rent snel naar blrrrt om m een beetje op te warmen... Zoent m eerst op zn mond en zakt daarna langzaam door haar knieeën...[/me]
Volgens mij lukt t je prima om blrrrt in je eentje te verwennenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan t wel proberen natuurlijk, maar lijkt me wel gezellig met nog een dame erbij...![]()
* Mokster zakt nog iets verder door haar knieën en kijkt blrrrt ondeugend aan.... Begint blrrrrt vervolgens tequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat begint ergens op te lijken
* blrrrt kan niets uitbrengen dan een zacht gekreun
[me=blrrrt staat verstelt van de kunsten van Mokster...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster] zakt nog iets verder door haar knieën en kijkt blrrrt ondeugend aan.... Begint blrrrrt vervolgens te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/me]
Ken jij nog leuke kunstjes toevallig?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
* blrrrt staat verstelt van de kunsten van Mokster...
Ik ken het kunstje van de computer die uit gaat omdat ik vrij benquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ken jij nog leuke kunstjes toevallig?
@Mokster: hij kent dus duidelijk geen kunstjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ken het kunstje van de computer die uit gaat omdat ik vrij ben
Laterz!!![]()
voor Mokster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |