Daar dacht ik ook al aan maar die doet weinig meer voor tv, alleen musicals dacht ik. Maar van mij mag Endemol dan ook hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar vergeet niet dat John de kunst weer afgekeken heeft van Joop van den Ende.
Vind je Peter een vervelende BN'erquote:Op donderdag 1 september 2005 14:35 schreef BVO het volgende:
Peter van der Horst
Bij Boulevard is 'ie wel aardig, als 'ie alleen is vind ik hem vervelend.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind je Peter een vervelende BN'er![]()
Nee ben ik niet met je eens,ieder zijn mening hoor..
Vertel BVO !quote:Op donderdag 1 september 2005 14:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij Boulevard is 'ie wel aardig, als 'ie alleen is vind ik hem vervelend..
quote:
Ahaquote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
het is Peter van der Vorst.
Valt ook best meequote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef BVO het volgende:
Bedoelde als solo-presentator zijnde, persoonlijk heb ik hem (gelukkig) nooit hoeven ontmoeten..
Waarom is Anniko vervelend?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef Nory het volgende:
Nog maar een keertje dan, weet niet of ze al voorbij zijn gekomen:
Anniko van Zanten
Christine van der Horst
Jan Mulder
Chazia Mourali
Marijke Helwegen
Conny Breukhoven (ofwel 'Vanessa')
Omdat ze altijd praat alsof ze het tegen een drie jarige kleuter heeftquote:
driejarige kleuter is op zich heel bijzonder, aangezien kleuteren begint bij 4 jaar....quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat ze altijd praat alsof ze het tegen een drie jarige kleuter heeft
Dennis?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
oh, oh, oh, ik weet er ineens nog één!!!!!!
die ene klusjesman van sbs6, met die staart, is die al genoemd?!?!?
ja dat zou heel goed kunnen.....quote:Op donderdag 1 september 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
Dennis?
Dat stampt nog uit haar Cartoon Express periodequote:Op donderdag 1 september 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
driejarige kleuter is op zich heel bijzonder, aangezien kleuteren begint bij 4 jaar....
maar ik begrijp helemaal wat je bedoeld ja
O ja, die is ook héél erg, ik heb hem bewust vergeten, geblocked eigenlijk, maar die eikel moet er zeker bij!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:31 schreef borisz het volgende:
Mental THeo
Weer met de handquote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Loting is al geweest, start hem morgen wel..
Betekent dat dat Mental Theo er niet bijzit?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Loting is al geweest, start hem morgen wel..
Hij is volgens mij al ergers eerder genoemd, dus hij zit er wel bijquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Betekent dat dat Mental Theo er niet bijzit?
Phieeuw! Anders zou het hele tournament geen nut hebben natuurlijk, zonder Mental Theoquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij is volgens mij al ergers eerder genoemd, dus hij zit er wel bij
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat ze altijd praat alsof ze het tegen een drie jarige kleuter heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |