we komen er welquote:Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef BVO het volgende:
Nee, die niet..
Wel een titelkandidaat voor mij..
Hij zit in die reclame jaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:59 schreef Frollo het volgende:
Raymond van Barneveld zit in een reclamespot over de markt en doet dus activiteiten buiten de sport. Op grond daarvan kan hij wat mij betreft prima meedoen.
ja die zijn tenslotte nog niet genoemdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef NRH het volgende:
Gordon, Joling, Brard.
Heb nog niet een specifiek aantal dat ik wil hebben, aangezien ik de eerste ronde poules wilde doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef babette21 het volgende:
Seth Kamphuijs?????? [hoe kon ik die vergeten?!]
edit: hetzelfde geldt trouwens voor Marjolein Keuning
hoeveel moeten we er nog?!
Dat kun jij helemaal nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef BVO het volgende:
Zodra er niemand nog met noemenswaardige BN'ers komt sluit ik 'em..
Jij nomineert gewoon alle Nederlanders die je kentquote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Hans Breukhoven
René Muttert
Rudolph van Veen
Helemaal mee eens. Maar vergeet niet dat John de kunst weer afgekeken heeft van Joop van den Ende.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:28 schreef Suko het volgende:
Heb er ook velen op mijn lijstje staan en die staan ook allemaal in dit topic. Toch nomineer ik John de Mol. Hij heeft tenslotte de meest genoemden op tv gebracht door die programma's te bedenken en de bijbehorende poppetjes. Hij bezit een scherp soort boeren-slimheid, niet te verwarren met intelligentie, die het volk brood en spelen laat zien en hem de benodigde miljoenen. Daarmee introducerend, bagger-tv. In mijn ogen dus een verdiende nominatie voor dé vervelendste opper-BN-er!![]()
Nee hoor, ik nomineer mensen waar ik me weleens aan heb geeergerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij nomineert gewoon alle Nederlanders die je kent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |