Confessions of a Drama Queen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ja joh, vrouwen, hè, meteen drama maken en zo, je weet toch
ligt eraan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie de bewoners nooit zonnebrandcreme opdoen maar ze zitten wel bijna de hele dag in de zon.
Is dat wel zo verstandig?
ze smeren zich wel inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie de bewoners nooit zonnebrandcreme opdoen maar ze zitten wel bijna de hele dag in de zon.
Is dat wel zo verstandig?
oke dan! (ik was even met pauze vandaar de late reactie...)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
straks zei ik toch?
Dido is eerst nog aan het fietsen, wanneer ze gaan douchen en ik hoop dat dat in mijn pauze is zal ik niet van mijn 'printscreen knopje' wijken okee?
Neuh, meer How to miss dead obvious sarcasmquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Confessions of a Drama Queen?![]()
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het komt dat De Spuitgast iedere keer weet hoe laat het is...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Kokstra het volgende:
Dido zit er elke keer wel dichtbij met haar tijdschattingen.
weerstand...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef phileine het volgende:
puckzzz... dat schijnt echt waar te zijn hoor van die allergieën. In ieder geval beweren artsen het ook, dus zo dom is het nog niet gedacht van Nath.
dat "zeggen ze" inderdaad wel, dus wat dat betreft praat zij iig geen poep, maar ms de deskundigen wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een bullshit verkondigt Naat weerdie denkt ook alles te weten he?
'weet je waarom borstvoeding goed is? Tegen allergieën, dan krijgt het kind minder last van allergieën"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |