en ongewoon?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:19 schreef Darklight het volgende:
Dido heeft ook echt geen tieten gewoon
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten Roel en Rikkert nou nog te slapen?
Ik mag hopen dat ze er bij liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Yep met elkaar..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Jebroer.....wat zijn zij irritant zeg. Een hooligan liedje wordt verbasterd tot een enorm irritant humorloos product.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Kokstra het volgende:
Het zinguurtje gaat verder o.l.v. dirigent Rob
Is dat Natalie niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
wie zit er zo lekker dichtbij de massagestraal van het bad?
ik zat eens in het zwembad hier in de buurt in zo'n jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
wie zit er zo lekker dichtbij de massagestraal van het bad?
En is hij gekomen of gegaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:31 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zat eens in het zwembad hier in de buurt in zo'n jazie , zat er man naast me te weken, recht voor zijn straal, ogen half dicht, mond open hangend, 1 hand onder water
![]()
geen idee, want ik ben ergens anders gaan dobberenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En is hij gekomen of gegaan?![]()
Roelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
van wie is die rug met tattoo?
Als Joost dat letterlijk zou bedoelen, zou Lieske de pineut zijn geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef Maurisico het volgende:
Joost zegt dat ie alles uit de kast moet halen... rustig aan jongen dat komt nog: dat je uit de kast komt!
ja joh, vrouwen, hè, meteen drama maken en zo, je weet tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Paar dagen geleden zat Nathalie te janken dat ze het niet vol zou houden en nu lijkt ze de tijd van haar leven te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |