Intens onwijs onrustig wordt ik er van, echt zo zwaar niet-relaxed. En die gist-gehaltes daar ben ik het ook intens niet mee eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar dat gestress is dan ook über arelaxed
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:02 schreef milagro het volgende:
Lieske : je kan nog 2 uurtjes slapen
Nath : Is Ralph al wakker
Lieske : ja alllang
Toet toet boing boing hopla uit bed !
Ja laten Ralph ruilen voor Milagro, met als opdracht heftige sex met het Been.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:33 schreef fantastrick het volgende:
[..]
samen met dido (en buiten het huis Milagro)
nee, Dido heeft geen figuur, te dun en geen kont.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:33 schreef fantastrick het volgende:
[..]
samen met dido (en buiten het huis Milagro)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:39 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja laten Ralph ruilen voor Milagro, met als opdracht heftige sex met het Been.![]()
Hmz.. dan moet ik je ook maar eens in het eggie gaan bekijken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:39 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Dido heeft geen figuur, te dun en geen kont.
Ze is wel mooi, maar haar lichaam vind ik niet echt lekkah zeg maar
De tv maakt je ook dikker, dus kun je nagaan hoe slank (dun) Dido en Nathalie zijn
Ik zag van BB 2 een meisje lopen hier in de buurt, en die leek op de tv lang , maar dat was ze dus helemaal niet
Tv vertekent best, want je hebt niet echt houvast, geen vergelijk.
Bij nader inzien heb ik toch het liefst dat je gewoon nude in de jacuzzie gaat en het dan met een palmboom doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:41 schreef milagro het volgende:
[..]Het Been is wel van mijn leeftijd, ja, en hij ziet er niet slecht uit, goed lijf wel, net als ik
prima combinatie dus
Streamverslagen van woensdag 31 augustus 2005quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
heb ik nog iets gemist sinds 2 uur vanochtend?
kort samengevat: nuh..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
ja dikke lul maar wel een slappe voor je, flikker op man, met je 50 euriquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:45 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik toch het liefst dat je gewoon nude in de jacuzzie gaat en het dan met een palmboom doet.
Handicap-sex is toch minder. Liever jij alleen, of jij met Dido, Ingrid en Lieske. Secret Opdracht voor 50 euri (mijn eigen financiele inbreng buiten BB om).
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef Kokstra het volgende:
Duimelotje fullscreen op stream 1!
Tina Turner Chantal heeft zich kotsmisselijk gefiets omdat ze zich liet opnaaien door Menno die denkt dat het allemaal draait om kilometers maken, en zat te janken op de grond. En Menno draait langzaam door nu ie zelf overdreven lang probeert te biken maar door Ralph van die fiets afgekeken werd. Hij ziet nu overal vijanden en groepjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is Sjons geld, ik moet het met een minimaloon betalen, relatief gezien heb ik dus veel meer voor je over dan Sjon, waar 5000 echt peanuts voor is. En je wordt bekend, dus kunt daarna nog altijd lintjes doorknippen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dikke lul maar wel een slappe voor je, flikker op man, met je 50 euri![]()
die ueber a -relaxte corpssnol krijgt verdomme 5000 voor iets NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |