Die spoort echt niet meer. Paranoid Kilometer-Streber.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef milagro het volgende:![]()
Menno bij het naar binnen gaan vanuit de tuin "en nu normaal lopen, hè, laat je niet kennen "
Heerlijk dit... ik moet af en toe zo oppassen.. zit hier op mijn werk. heb niets te doen maar om nu dat al te duidelijk laten merken doe ik natuurlijk ook niet. die opmerkingen van die bewoners die jullie regelmatig plaatsen of de gewone opmerkingen van jullie doen mij regelmatig in een keiharde lach schieten. mijn collegae vragen zich inmiddels af wat ik in hemelsnaam aan het doen ben...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:16 schreef Impry het volgende:
Floot hij nou: Op een onbewoon eiland?
en over 3 maanden hebben we opeens belachelijk veel vrije tijd en weten we niet wat we daar mee aanmoetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef Impry het volgende:
Als je er bij na gaat denken is het ook megazot wat we hier aan het doen zijn
Je zit te kijken naar een aantal 'mensen' die niets anders doen dan fietsen en onzin lullen
Ik maar me zorgen over het hersen-gehalte van Ralphquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
ik maak me zorgen om het lage vetgehalte van Nathalie
niet slecht...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef teamlead het volgende:
Toch blijft het een prettig gezicht hoor
[afbeelding]
ik niet, hij is lekker, ieder zijn specialiteit , zeg maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:29 schreef joost29 het volgende:
[..]
Ik maar me zorgen over het hersen-gehalte van Ralph
Tjsa.. de keuze is zonnen of naar dat hersenloze gelul binnen luisteren.... Ik wist het ook welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef Nugget het volgende:
Hoe bruin, nee, zwart, is Ingrid van plan te worden?
het beste in huis .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:29 schreef LuukBes het volgende:
Figuur heeft ze wel.
ja maar dat gestress is dan ook über arelaxedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:32 schreef LuukBes het volgende:
Lieske gaat de volgende crisis-huiler worden na Nathalie, Chantal en Tanja. Die zit nu alweer onder de tafel naast de fietsers als een zwerver half te slapen, maar ziet er uit alsof ze 3 weken niet geslapen heeft. Krijgt ook een emotional nerv-breakdown, zeker door dat gezeur met dat geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |