en waarom dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno ook een beetje een lul, maar nu heb ik toch een beetje medelijden met hem
Ik hoop zo dat die baby wit is, hè, met blonde haartjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De fles aan de baby? Die lijkt me nog het meest authentiek.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die baby wit is, hè, met blonde haartjes.
Dát zou nog eens een BB verrassing zijn
Oe... das inderdaad zielig...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Hij moet Lieske steeds aanhoren.
Lies heeft wel een obsessie met haar uiterlijk zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:45 schreef seilram het volgende:
O gut, je zult maar lelijk zijn in de spiegel
Heel lief doen en hulpvaardig ed? Mooi zo. Als mensen iets niet vertrouwen is het dat wel. Slimme zet van BB om de onderlinge spanning wat op te voeren.quote:
Er zullen nog wel meer ontwikkelingen komen. Zou best willlen meedenken aan die intriges... lijkt me heerlijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Heel lief doen en hulpvaardig ed? Mooi zo. Als mensen iets niet vertrouwen is het dat wel. Slimme zet van BB om de onderlinge spanning wat op te voeren.
tjsa.. als je verder niks te melden hebt.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lies heeft wel een obsessie met haar uiterlijk zeg.
ze was dan ook een intens goed zwemster,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ja hallo, als je een laag vetpercentage hebt.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haha! Ja dat lijkt mij ook wel leuk brainstormen idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:48 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Er zullen nog wel meer ontwikkelingen komen. Zou best willlen meedenken aan die intriges... lijkt me heerlijk!
BMI van net geen 20quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:49 schreef agRESSIV-e het volgende:
en ze heeft een laag vetpercentage (ofcourse)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb maar besloten toch te gaan slapen, vannacht weer een nacht
(en na 4,5 uur zelf fietsen heb ik ook overal wel pijntjes)
terrustequote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
trusten, en toch laterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we een Fok Brother gaan opzetten samen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Haha! Ja dat lijkt me leuk brainstormen idd.
milagro natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:48 schreef milagro het volgende:
Toen mijn zoon klein was, lulde die ook zoveel "mama, waarom dit waarom dat" dodelijk vermoeiend ... lieve schat, kun je ms 5 minuten je mond houden, dan win je een prijs.
Lieske, bek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |