hoooooiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:41 schreef Tamaartje het volgende:
goedemorgen
Ben ook weer bijgelezen
Bedankt !
Is er nu niemand naast Menno en Ingrid wakker?
Nope. En deze twee zijn oersaaiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:41 schreef Tamaartje het volgende:
goedemorgen
Ben ook weer bijgelezen
Bedankt !
Is er nu niemand naast Menno en Ingrid wakker?
Ingrid stapte af om iemand wakker te maken. Menno kapte even om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:46 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij was Menno even afgestapt om iemand wakker te maken, dit houdt dus in dat Ingrid dan voor twee moet fietsen, dit heeft hij eerder ook al ff gedaan om een glaasje water te drinken.
Er worden nu wat mensen wakker om het over te nemen, de naam Lieske valt, volgens mij zie ik Dido of Naat lopen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:51 schreef agRESSIV-e het volgende:
chantal is in elkaar gezakt???
vertel?
quote:Chantal draait door
Het is half 6 's ochtends en Chantal zit er even helemaal doorheen. Ze stopt met fietsen en staat te tollen op haar benen. Ze is te lang doorgegaan met fietsen na een aantal lange nachten, misschien heeft ze wel 48 uur niet geslapen. De andere bewoners maken zich zorgen om haar. Ze opperen dat ze lekker op bed moet gaan liggen, ze moet immers nog drie maanden mee in het huis. Chantal komt wel weer tot rust maar echt naar bed gaat ze nog niet. Ze rookt een sigaretje, loopt richting zithoek en gaat liggen op de ligbank daarachter. Roel smeekt Chantal om naar bed te gaan. Ze geeft geen reaktie maar ligt met het gezicht richting fietsers. Ze heeft haar ogen open. Pas later doezelt ze wat weg.
Nee dank je.. heb thee...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:43 schreef ChantalC het volgende:
Mogguh... koffie?
Handig als je snel kan typenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:32 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh all!Isa bedankt voor het gedetailleerde verslag
![]()
Menno en Ingrid fietsen al hoelang nu?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:53 schreef ChantalC het volgende:
Hebben ze geen klokken of horloges daar?
Nee, is allemaal afgenomen. Puur instinct! Verbazingwekkend hoe dichtbij sommige mensen soms bij de waarheid zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:53 schreef ChantalC het volgende:
Hebben ze geen klokken of horloges daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |