en de stroming zal dan ook wel een en ander verbergen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen in de jacuzzi de jets e.d. ook aan? Wij hebben ook zo'n ding in de tuin, en als die aanstaan kan je elkaar bijna niet meer verstaan, wat voor de bewoners wel eens gunstig kan zijn als ze iets tegen elkaar willen zeggen wat niemand mag horen...
en andersomquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:45 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno krijgt op zijn flikker van ingrid !!!!!
dan zegt BB datie zachter moet, zodat we wel kunnen horen wat ze zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen in de jacuzzi de jets e.d. ook aan? Wij hebben ook zo'n ding in de tuin, en als die aanstaan kan je elkaar bijna niet meer verstaan, wat voor de bewoners wel eens gunstig kan zijn als ze iets tegen elkaar willen zeggen wat niemand mag horen...
Die bubbeltjes en stromingen hebben altijd wel een lekker effect jahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
en de stroming zal dan ook wel een en ander verbergen?
Zoals in Engeland?
Bij de gemiddelde jacuzzi zit er al een goed filter in en kan hij automatisch worden ververst.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:51 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt het water in de jacuzzi trouwens wel eens ververst? Anders weet ik ook meteen waarom Ingrid wat ziekjes wordtLijkt me niet lekker.
je moet niet 2 streams openzetten die dezelfde ruimte laten zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:55 schreef joost29 het volgende:
Ik kan de streams niet tegelijk aanzetten. Hoor ik al het geluid dubbel en door elkaar. Bekend?
Tenzij ze een wild feest met bier en eten in de jacuzzi houden wat in het water terecht komt (ervaringquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:51 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt het water in de jacuzzi trouwens wel eens ververst? Anders weet ik ook meteen waarom Ingrid wat ziekjes wordtLijkt me niet lekker.
Hmz...volgens mij wil ik er wel eens inzitten dan...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die bubbeltjes en stromingen hebben altijd wel een lekker effect jah![]()
Ik heb ook geen geld voor zo'n kreng, krijg je datquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde jacuzzi zit er al een goed filter in en kan hij automatisch worden ververst.
joost zit thuis achter de laptop, slikt nog een keer,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:55 schreef milagro het volgende:
vraagt Nathalie daar nu of 'haar' Ralph al wakker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |