die is heeeeeeel erg, jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:25 schreef agRESSIV-e het volgende:
lieske d'r lichaam geeft geen belletje.....
dan is het over.....
ralph? ben jij al grensverleggend bezig geweest???
OMG zeg
Menno is zoooo paranoia..... of hij maakt Ingrid paranoiaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:27 schreef agRESSIV-e het volgende:
he? waar hebben menno en ingid het nou over?????
Meer info ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:28 schreef agRESSIV-e het volgende:
ze hebben een geheime opdracht.....
iets met 10.000 eurie
Dat denkt Menno ja, die overal wat achter zoekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:28 schreef agRESSIV-e het volgende:
ze hebben een geheime opdracht.....
iets met 10.000 eurie
Menno denkt dat ze (de anderen) een opdracht hebben gekregen, om zoveel mogelijk te fietsen, in kilometers en dat ze dan geld krijgen, en dat daar weer op de een of andere manier nominaties aan vast zitten, en dat hij en Ingrid vrijgehouden worden van genomineerd worden, waarom dat zou zijn, snap ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb geen geluid
vertel agressieve!
het aantal km doet er ook niet toe, door daar zo op te rijden, kun je de opdracht verpesten, want te moe.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph is er boos om.
menno is gewoon para volgens mij....
en ingid vind menno stoer, want menno is een macho
whahaha ze gaan nu echt ook overal iets achter zoeken.. dat gaat nog zoooo fout lopen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
ooow okee thnxduidelijk gevalletje van paranoia....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph is ook wat zenuwachtig......
hij wil het vuur tussen lieske dr dijen blussen denk ik...
(en dat van milagro ofcourse)
af en toe kan ik niet meer regaeren en moet ik browser sluiten en opnieuw erin. Maar over algemeen: nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef agRESSIV-e het volgende:
offtopic: is fok bij jullie ook zo sloom???
Lamp ging wel flikkeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef Impry het volgende:
Van één van de fietsen loopt geen zichtbare kabel naar de lamp. Toen Lieke net even stopte met fietsen ging de lamp niet knipperen. En juist bij die fiets zie je geen kabel.
Is dit al een keer ter sprake geweest onder de bewoners (volg de stream pas net)
dan trapt Ralph voor twee, of Lieske heeft "vooruit" getrapt, en draait de fiets nog even genoeg toeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef Impry het volgende:
Van één van de fietsen loopt geen zichtbare kabel naar de lamp. Toen Lieke net even stopte met fietsen ging de lamp niet knipperen. En juist bij die fiets zie je geen kabel.
Is dit al een keer ter sprake geweest onder de bewoners (volg de stream pas net)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |