(msn in profiel)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja. Naast je buren toch?
We dwalen af
--
Ik vroeg me ook al af wat Ingrid heeft met dat hoesten steeds.
As asual..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:14 schreef seilram het volgende:
Ligt ze nou te duimen?
Gestopt met roken misschien? (of rookt ze nog, ik ken ze nog niet allemaal goed genoeg..)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:16 schreef Rica het volgende:
Volgens mij hoest Ingrid al vanaf het begin alsof ze zwaar verkouden is. Viel me op tenminste.
Ze rookt nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:17 schreef teun911 het volgende:
Lieke, wipt de hele tijd op en neer op die fiets. Volgens mij staat haar zadel te hoog..
lieske wil klaarkomen voor ze gaat slapen denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:17 schreef teun911 het volgende:
Lieke, wipt de hele tijd op en neer op die fiets. Volgens mij staat haar zadel te hoog..
dat doe ik ook als ik moe word, het is relaxtamundo namelijk, een beetje meegeven links rechtsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:17 schreef teun911 het volgende:
Dit vraagt om een fiets foto van Milagro.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:21 schreef milagro het volgende:
[..]
dat doe ik ook als ik moe word, het is relaxtamundo namelijk, een beetje meegeven links rechts
by the way, jij weet echt intens veel van die unit's af zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:21 schreef milagro het volgende:
[..]
dat doe ik ook als ik moe word, het is relaxtamundo namelijk, een beetje meegeven links rechts
ik krijg opeens een idee voor een volgende opdracht..klysma marathon!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
als die duim in de tuin ligt krijg ik een beetje een enge patty's fort- vibe....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:23 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
by the way, jij weet echt intens veel van die unit's af zeg!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |