Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen de andere camera's het alweer?
Nope.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
interviews, scanman, interviews.
ik dacht even dat ze allemaal waren slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef BBscanner het volgende:
Wat een actie allemaal
Roel op jacht naar een nachtvlinder
Dansende Ingrid
tikkertje met het been van Rob...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Men!!! Dit is toch het tijdstip voor spannende dingen.... ??? Goe duitziende boys.. lekkere dames... en het gaat nergens over... Kunnen ze niet iets leukers bedenken?? Potje truth or dare ofzo!
Dat ga ik weer wel doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:27 schreef korrel het volgende:
[..]
ik dacht even dat ze allemaal waren slapen
Damn... interviews bedoelde ik ja...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
interviews, scanman, interviews.
ik ga ook douchen en slapen ja, trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ga ik weer wel doen!![]()
(kutvlieg)
Er is nu in ieder geval altijd iemand wakker, hoef ik niet van 7 tot 11 's ochtends naar slapende mensen te kijken. Al is dit niet veel interessanter, maar daar is het BB voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is door dat fietsen alleen maar suffer geworden
En nu praten ze over het feit dat ze de hele nacht moeten doorhalen....en dat terwijl ze normaal veel later naar bed gingen
Lamp knippert trouwens FLINK
Ik ga ook maar. Kut BB. Ik heb er vannacht zelfs mijn wekelijkse dinsdagavond wip voor opgeofferd met moeder de vrouw. Het moet niet gekker worden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:29 schreef korrel het volgende:
[..]
ik ga ook douchen en slapen ja, trusten.. had de tijd niet in de gaten
tot morgen
Dat is inderdaad vervelend, misschien is er wel een orgie in de slaapkamerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Slapende mensen of deze suffe mensen die fietsen....ik weet het niet hoor.
Maar het irritante vind ik dat je niet weet of er nog meer mensen wakker zijn en of die ook iets leuks doen. Of niet.
Ja hoorde ik ook allemaal piepjes... toen geluid weg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:30 schreef kibber het volgende:
Ik hoor iets wat op een fax lijkt ofzo! haha
iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:32 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook allemaal piepjes... toen geluid weg!
Zet de PC maar uit, je mist niks maar dan ook echt totaal niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:34 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik kan nu niet kijken op mijn werk.
Dus ik ben afhankelijk van jullie
Nothing to see here... Move along!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:34 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik kan nu niet kijken op mijn werk.
Dus ik ben afhankelijk van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |