Na bijna een week met elkaar heb je de standaard onderwerpen al ver gehad. en rond deze tijd zijn de meeste mensen niet meer zo spraakzaam. Tijd waar de meeste mensen een dipje krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat lullen die twee eigenlijk weinig. Als je zo lang tegenover elkaar zit heb je toch wel leuke onderwerpen om over te kletsen? Ik wist wel leuke onderwerpen aan te snijden in ieder geval. Wat een saaie lullen!
mjah , van mij mogen ze dat gerust weten , aan de andere kant hebben ze dan ook weer respect dat ik er eerlijk over ben ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ik alleen NOVA kijk of VPRO .... Bij opmerkingen over BB doe ik alsof ik niet wist dat het er weer op was
GTST heb ik ook alleen vaag van gehoordquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef korrel het volgende:
[..]
mjah , van mij mogen ze dat gerust weten , aan de andere kant hebben ze dan ook weer respect dat ik er eerlijk over ben ...
volgens mij kun jij een uitgebreider verslag schrijven dan wie dan ook over big brotherquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
JA: DAAR WAS DAT VLIEGJE WEER NET
Iemand een screendump... heb hem net gemist!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
ze pakken wel eens soep in dat soort bakjes ,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:21 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen een clubje van Anonieme BB-verslaafden oprichten
Wat was Rikkert trouwens in godsnaam aan het eten en laten er in hemelsnaam twee interesaante personen gaan fietsen(ik hoop me zo genoeg tot hogere machten te hebben gericht)
ze moeten nog een uur, Isa, dus houd volquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:21 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen een clubje van Anonieme BB-verslaafden oprichten
Wat was Rikkert trouwens in godsnaam aan het eten en laten er in hemelsnaam twee interesaante personen gaan fietsen(ik hoop me zo genoeg tot hogere machten te hebben gericht)
is dat niet dat meisje dat in de playboy gestaan heeft ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GTST heb ik ook alleen vaag van gehoord
"Speelt Katja daar niet in", vraag ik dan standaard.
oh jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:22 schreef Isabeau het volgende:
arelaxtomundo, milagro
Weet ik niet. Playboy lees ik alleen voor de artikelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:23 schreef korrel het volgende:
[..]
is dat niet dat meisje dat in de playboy gestaan heeft ?
IK ZAG HEM IK ZAG HEM!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:24 schreef Ireth het volgende:
(en dan heb ik hier ook nog last van een vlieg!)
Was het hier maar ook een vlieg.. Hier zijn het muggen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:24 schreef Ireth het volgende:
Kom ik mijn nest uit in de hoop nog wat spectaculairs te zien... zitten er 2 nietszeggende malloten te fietsen naast 3 dode streams...![]()
(en dan heb ik hier ook nog last van een vlieg!)
interviews, scanman, interviews.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Playboy lees ik alleen voor de artikelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |