De rest ook niet, alleen de fietsers en de bloempot..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja is, nadat ze onwel werd, niet meer in beeld geweest. Behalve de mededeling dat ze naar de dagboekkamer moest komen
aha, en meer weet ik even niet te zeggen daaropquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:10 schreef korrel het volgende:
[..]
ik zit normaal nergens , alleen vanwege de stream vind ik het wel prettig om erover te lullen ..
Misschien spoedbevalling en kunnen we morgen van Nico of Tine genietenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja is, nadat ze onwel werd, niet meer in beeld geweest. Behalve de mededeling dat ze naar de dagboekkamer moest komen
nee hoor , bijna iedereen die ik ken vind big brother alleen maar zuigen om met the flow mee te gaan , vind dat maar een beetje kinderachtig .. en op fok.nl hebben ook aardig wat mensen daar last van volgens mij , als je sommige nieuwstopics leest ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:12 schreef milagro het volgende:
[..]
aha, en meer weet ik even niet te zeggen daarop
je bent wel erg oplettend aan het kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
03:14 er vloog een vliegje langs de tl-buis
dat wist ik, maar ik dacht je kunt nooit wetenquote:
mannetje of vrouwtje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen ze die niet volgen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
stiekem dus toch een 14e bewonerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
wat een vreemd antwoord op een vraag die ik niet stel in die quotequote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef korrel het volgende:
[..]
nee hoor , bijna iedereen die ik ken vind big brother alleen maar zuigen om met the flow mee te gaan , vind dat maar een beetje kinderachtig .. en op fok.nl hebben ook aardig wat mensen daar last van volgens mij , als je sommige nieuwstopics leest ...
ok . er zijn mensen die het echt niet leuk vinden , maar een groot gedeelte dan ...
ik krijg het ineens honger , raar is dat ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:17 schreef BBscanner het volgende:
03:17 Rikkert eet op de fiets!
mjah , rikkert is idd maar erg rustig .. dat was me al eerder opgevallenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat lullen die twee eigenlijk weinig. Als je zo lang tegenover elkaar zit heb je toch wel leuke onderwerpen om over te kletsen? Ik wist wel leuke onderwerpen aan te snijden in ieder geval. Wat een saaie lullen!
Ik zeg ook dat ik alleen NOVA kijk of VPRO .... Bij opmerkingen over BB doe ik alsof ik niet wist dat het er weer op wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:18 schreef Isabeau het volgende:
begrijp wat je bedoelt, korrel...als ik zeg dat ik BB kijk dan kijken mensen al scheef, dus ik laat maar achtrerwege dat ik bijv. om 3:15 's nachts nog streams aan het kijken ben
waar ook nog eens geen donder gebeurtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:18 schreef Isabeau het volgende:
begrijp wat je bedoelt, korrel...als ik zeg dat ik BB kijk dan kijken mensen al scheef, dus ik laat maar achtrerwege dat ik bijv. om 3:15 's nachts nog streams aan het kijken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |