of ze willen de rest verborgen houden, aangezien er plaatjes over het internet gaan van half naakte big brother bewonersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Dat een stream er een keer uitvliegt is tot daar aan toe. Kan gebeuren. Maar dat het zo lang duurt voordat het weer in orde is is EEN SCHANDE!!!!!
Like your hats!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:06 schreef Isabeau het volgende:
milagro is beatrix, wist je dat niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ik, en iedereen die het niet zag
Ook naakt ja... maar ook heel erg veel aangeklede screenshots. Dus wat is het probleem. We gaan in 2005 toch niet nog even moeilijk lopen doen over blote tieten????quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:05 schreef korrel het volgende:
[..]
of ze willen de rest verborgen houden, aangezien er plaatjes over het internet gaan van half naakte big brother bewoners
Er valt geen reet te streamen.... en ook niet te capturen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:07 schreef Ali Salami het volgende:
Zeg, streamen we nog, of lullen jullie er alleen over?
well duh toch.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/121223quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
[..]
well duh toch.
zeg Korrel, waar zit jij normaliter, in ONZ vooral?
De reet van Rikkert vertoont weer bloed, wist je dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er valt geen reet te streamen.... en ook niet te capturen...![]()
ik zit normaal nergens , alleen vanwege de stream vind ik het wel prettig om erover te lullen ..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
[..]
well duh toch.
zeg Korrel, waar zit jij normaliter, in ONZ vooral?
ah, iemand die zich schaamt dat ie BB kijktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/121223
Kloon
Ik zag net wel dat zijn korte broek aan de achterkant wel wat smerig was jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:09 schreef milagro het volgende:
[..]
De reet van Rikkert vertoont weer bloed, wist je dat?
Fietsende mensen.........ow en fluitendquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ah, iemand die zich schaamt dat ie BB kijkt
Kastanovaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ah, iemand die zich schaamt dat ie BB kijkt
Dat wil ik niet weten..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:09 schreef milagro het volgende:
[..]
De reet van Rikkert vertoont weer bloed, wist je dat?
Ik heb een klein stukje bekeken (met 400+kb per sec, dat is wel mooi) maar leek erg saai inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |