Okquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ervaring, neem het nu gewoon van me aan
Dan moeten ze de opdracht maar beter formuleren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:52 schreef korrel het volgende:
[..]
maar als de big brother nu eens zou zeggen : maar dat is niet de bedoeling, jullie hebben de opdracht verloren.... dat risico wil je niet lopen ...
Handig als je alsnog niks te eten hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan moeten ze de opdracht maar beter formuleren.![]()
denk het niet , aangezien die lamp ook niet op batterijen zal werken, en die fietsen ook niet. dan zal een extra kabeltje om statistieken door te sturen ook wel aanwezig zijn ..quote:
We zijn echt zwartkijkers!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
02:54
stream 01: zwart
stream 02: fietsers
stream 03: zwart
stream 04: zwart
Ik wil weten hoe het met Tanja is, en wat voor dingen Roel nu weer uitkraamt ect
irritant zo inderdaad, maar het alternatief is dat we om alles te zien weer moeten gaan betalen voor de streams.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil weten hoe het met Tanja is, en wat voor dingen Roel nu weer uitkraamt ect
Roel : Zie je zie je ik had gelijk, ze hebben tegen je lopen zeuren en nou valje flauw, ik zei het toch, maar luisteren ho maar, die gasten, echt jongen, die Joost, ik heb gewoon gelijk, alweer, ik zei het toch, zie je zie je ik had gelijk,z e hebben tegen je lopen zeuren en nou etc etc etcquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |