menno - alles wat een gat heeft en tietenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ralph - Nathelie
Linda - Paranoia en haar duim!
Ze bedoelen volgens mij de Nachtfietsploeg VS de Dagfietsploeg. Ingrid en Menno denken in iedergeval en brengen dit over op Roel en MammaBBquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Waarom spreken ze toch steeds in "wij" en "hun"....denken ze echt dat er twee teams zijn of zo??
Schrok er een beetje van.... moet ik dat nog allemaal lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:12 schreef Peter6000 het volgende:
isabeau en BBscanner: wat vinden jullie van de openingspost van deze topic?![]()
Bij mij is er geen limiet wat betreft vrouwelijk schoon hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:13 schreef ThaPete het volgende:
Wat een flauwe gasten weer zeg ,die van de regie, gaat Menno douchen zappen ze weer snel weg voor zijn jonge heer in beeld komt.
Zeg nu zelf , wij mannen hebben genoeg gezien van het vrouwelijk schoon, laat nu de dames maar eens genieten
Tnx, geen idee wat TVP is overigens hoor, een hoge snelheidstrein ofzo??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Schrok er een beetje van.... moet ik dat nog allemaal lezen... maar ziet er idd indrukwekend uit. Handig voor TVP zeg maar!
Hulde!
![]()
Terug Vind Postquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, geen idee wat TVP is overigens hoor, een hoge snelheidstrein ofzo??
Maar ik heb de volgende openingspost ook alweer klaarstaan![]()
Terug Vind Post.... voor de mensen die zegmaar vragen wat is er gebeurd ....blablab..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, geen idee wat TVP is overigens hoor, een hoge snelheidstrein ofzo??
Maar ik heb de volgende openingspost ook alweer klaarstaan![]()
Volgens mij zit die daar, jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:18 schreef speedcore het volgende:
is de wand achter de hometrainers de wand met de geheime deurof is die in een andere muur?
raar dat er dan nog niemand doorheen gekukeld isquote:
Misschien kan ie ook op slot of zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:21 schreef speedcore het volgende:
[..]
raar dat er dan nog niemand doorheen gekukeld is
oh jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan ie ook op slot of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |