Wat zal Ingrid gaan doen als ze doordraait? Duimen op de fiets?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid: "je draait echt door als je lang niet slaapt, je wordt steeds gekker"
Ingrid: "ook dan kom je in een soort roes he, je wordt heel melig"
Veel stilte tussendoor, maar dat heeft ook wel wat verfrissends, vind ik persoonlijk. Niet dat dwangmatig geluid willen produceren, zoals Linda dat doet...
Dankje...plezierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:47 schreef Thieske het volgende:
Ik volg het voorbeeld van kibber. Veel plezier nog.
Doe me best maar moet er nog wel wat boeiends te melden zijn.. een fruitvliegje ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:49 schreef Peter6000 het volgende:
ik heb de openingspost voor Live Commentaar op de streams # 35 al voorbereid![]()
Dus ik wacht nog 45 posts![]()
Ik denk dat Roel het zich ook vooral niet kan voorstellen. Hij vindt het zo niet echt een boeiend programma.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:56 schreef BBscanner het volgende:
Roel heeft idd niet door dat mensen dit ook daadwerkelijk volgen en streamen!
boeiehquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel het zich ook vooral niet kan voorstellen. Hij vindt het zo niet echt een boeiend programma.
Joost - zijn vriendin, en hoe vreselijk goed zijn relatie isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:56 schreef Isabeau het volgende:
De stokpaardjes (aanvullen graag):
Rob - het been (dan wel het ontbreken van het been)
Lieske - vetpercentage
Roel - drugs
Tanja - eenzaamheid + buik
Overkoepelend: seks
Nee, het gaat echt om een soort competitie wbt de fietsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:08 schreef speedcore het volgende:
slapende versus wakker oid denk ik
Chantal begon ermeequote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Waarom spreken ze toch steeds in "wij" en "hun"....denken ze echt dat er twee teams zijn of zo??
Ik denk hetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal begon ermee![]()
Misschien om populair te worden, en een onderlinge band te creëren?
Ralph - Natheliequote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:56 schreef Isabeau het volgende:
De stokpaardjes (aanvullen graag):
Rob - het been (dan wel het ontbreken van het been)
Lieske - vetpercentage
Roel - drugs
Tanja - eenzaamheid + buik
Overkoepelend: seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |