quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
rauw ei uit de magnetron schijnt ook lekker te zijn![]()
Aanstaande maandag moet ik weer komen opdagen, maar met dit weer wil ik best vrij zijn hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn broertje begint volgende week dinsdag pas....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
smileypost![]()
edit: en 2 berichten achter elkaar![]()
foei![]()
![]()
![]()
hahaha verstandigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik wil geen ban dus ik kap nu ff
mwah.. als je teveel baggert welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef W8ezel het volgende:
[..]
hahaha verstandigkrijg je zo makkelijk een ban dan??
o.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef W8ezel het volgende:
aaahh!!! ik word gestalked door één of andere spaanse!!!![]()
gewoon nuecken, heb je er ook nog wat aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef W8ezel het volgende:
aaahh!!! ik word gestalked door één of andere spaanse!!!![]()
jij mag haar hebben, ik hoef haar niet...interesse?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
gewoon nuecken, heb je er ook nog wat aan
foto?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef W8ezel het volgende:
[..]
jij mag haar hebben, ik hoef haar niet...interesse?
nee, ik heb al een lading exoten in mn lijst. Finnen jappen thaien FRANSEN (ladingen!!) een zweed oostenrijksequote:
die spaanse is dus ook zo éénquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee, ik heb al een lading exoten in mn lijst. Finnen jappen thaien FRANSEN (ladingen!!) een zweed oostenrijksezieuw neeland
amerika (VS) eeh en veel aziaten die het altijd met je eens zijn. Als je zegt, je bent ene hoer, zullen ze nog zeggen, ja zit wat in
EN OVERAL respect voor hebben...
blokkenquote:
daagquote:
ssst, niet doorvertellenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
blokken
(waarom post je WEER 2 keer achterelkaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |