Wees eens een kerel en ga fluitend heenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel een vrouwelijke mondhygeniëniste, dat die zuigt vind ik nog niet eens zo erg. Vrijdag de echte tandarts, das een vent.![]()
Omdat die van mij er ook uitgekickt wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:01 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hoezo had je mijn ava uit de OP gehaald?![]()
Ik ga altijd fluitend naar de tandarts en kornuiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wees eens een kerel en ga fluitend heen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig quote ik Rene ook maar he.
0800 of wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:34 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag weer veel mensen gratis bellenaltijd lache
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hollander76 het volgende:
Mogguh mensen
Ik heb te horen gekregen dat de middelbare scholen al 2weken zijn begonnen hiero
En ik kan nog rustig in de zon zitten
jep, ik kan ook nog even genieten, maar moet zometeen wel even mn boekjes halen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hollander76 het volgende:
Mogguh mensen
Ik heb te horen gekregen dat de middelbare scholen al 2weken zijn begonnen hiero
Mijn broertje begint volgende week dinsdag pas....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hollander76 het volgende:
Mogguh mensen
rauw ei uit de magnetron schijnt ook lekker te zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef Renesite het volgende:
Ik gooi zo maar wat broodjes in de magnetron![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |