IK ben er nog wel maar niet zo elke secondequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
hehe![]()
6vwo ga je nu doen?
(WAAR IS IEDEREEN???)
of ze liggen op het strand...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:40 schreef saaw het volgende:
[..]
jup![]()
geen idee, het is wel rond lunchtijd ofzo maar de meeste mensen hebben nog vrij en staan nu ongeveer op, lijkt me?
Wat voor 1?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Renesite het volgende:![]()
* Renesite heeft zichzelf getrakteerd op een nieuwe mobiel, heb toch salaris gekregen
wat kan hij allemaal!!!111!1!111!1!!!!!!!!!??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Renesite het volgende:![]()
* Renesite heeft zichzelf getrakteerd op een nieuwe mobiel, heb toch salaris gekregen
zitten er zometeen allemaal kruimels tussen de lettertjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:49 schreef saaw het volgende:
ik ben er ok nog maar ben ff aan t ontbijten
Je groet me!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef saaw het volgende:
morning Jag
@ renesite: watvoor telefoon?
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef saaw het volgende:
morning Jag
@ renesite: watvoor telefoon?
Dezent!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat kan hij allemaal!!!111!1!111!1!!!!!!!!!??
JE POST 2 KEER ACHTER MEKAAR!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
zitten er zometeen allemaal kruimels tussen de lettertjes
*edit: ah kut, alweer...
Toch wel goed van mij dat ik netjes 4 keer quoot in 1 post.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dezent!
Mitsubishi M430i
[..]
JE POST 2 KEER ACHTER MEKAAR!
daar sloeg deze dan ook opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dezent!
Mitsubishi M430i
[..]
JE POST 2 KEER ACHTER MEKAAR!
[..]
Toch wel goed van mij dat ik netjes 4 keer quoot in 1 post.
btw ik ga vandaag alles in 1 post zetten, als iedereen dit nou doet zal conflict erg trots op ons zijn en gaat dit topic heel lang meequote:
ja zekerquote:
succesquote:
jij doet het ook al zie ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, wat zal hij trots zijn!
[..]
ja, alleen moettie ene beetje lang aan den accu
[..]
FOEI FOEI FOEI FOEI!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:01 schreef Boeman het volgende:
al mijn posts staan in mijn vorige post (behalve deze dan want die staat hier)
dat is erg waar enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Feauteau posten! This post is worthless with pics.![]()
![]()
huilie!quote:
*sterretje! Hier zijn wequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef Boeman het volgende:
wij voelen ons genegeerd
* (sterretje)
goeierdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja ik moet steeds terugscrollen om jou te lezenhad ik al verteld dat ik lui ben?
Trouwens, ik negeer je nu niet
![]()
zeker weten! jij maakt mijn werk ten behoeve van conflict en zijn almachtige gezag tenminste niet nutteloosquote:
ofcoursequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je groet me!Echt zoooo stoer!
![]()
![]()
![]()
Ja, wat zal hij trots zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar sloeg deze dan ook op
[..]
btw ik ga vandaag alles in 1 post zetten, als iedereen dit nou doet zal conflict erg trots op ons zijn en gaat dit topic heel lang mee
ja, alleen moettie ene beetje lang aan den accuquote:
FOEI FOEI FOEI FOEI!quote:
Ja duhquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar sloeg deze dan ook op
[..]
btw ik ga vandaag alles in 1 post zetten, als iedereen dit nou doet zal conflict erg trots op ons zijn en gaat dit topic heel lang mee
[..]
ja zeker
[..]
succes
[..]
jij doet het ook al zie ik
Okay dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:01 schreef Boeman het volgende:
al mijn posts staan in mijn vorige post (behalve deze dan want die staat hier)
Wat wel dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen douchen is zoooo not done tegenwoordig.![]()
Ja, en ik zit te kwijlen boven mijn telefoon.quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Feauteau posten! This post is worthless with pics.![]()
![]()
Newbiequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef saaw het volgende:
[..]
alleen douchen is ook helemaal niet gezellig
maar ik heb momenteel ff niemand die mee kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |