saarah??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef taart het volgende:
Ik heb een irritant belgisch meisje in me lijst, heel erg opdringerig
die Saarah tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef taart het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef taart het volgende:
quote:
quote:
heb mijn taak net afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef taart het volgende:
Ik heb gewoon een Taak van SK opgekregen van school, die moet ik nu gaan maken in de vakantie
yup..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:31 schreef taart het volgende:
heeft iedereen zijn toetsenbord verloren ofzo?
ik alleen nog grote lijntjesschriftenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef taart het volgende:
He, shit ik moet nog schoolspullen halen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
yup..
nou, eig was ik jouw foto in t fototopic aan t bewonderen
Volgens mij ontploft datquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
rauw ei uit de magnetron schijnt ook lekker te zijn![]()
Ook nog feli van mijquote:
Zo vet grofquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
OMG. Check onderstaand filmpje, wat een copper al niet moet doen om de string van een vrouw te zien te krijgen:
http://www.big-boys.com/articles/womantazer.html
Ayaxola, gefeliciteerd.![]()
Dat is een goede manier van aanpakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Volgens mij ontploft dat
[..]
Ook nog feli van mij![]()
[..]
Zo vet grof
en in Limburg is t weer t warmstequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:46 schreef Chanandler het volgende:
HET IS DONDERS WARM!!! LEKKER JONGE![]()
Maar ik liep opeens wel een pagina achterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is een goede manier van aanpakken
Dank trouwens
En dan komt me oma hier op bezoek, wat is ze ook dom he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
en in Limburg is t weer t warmste![]()
![]()
Dan moet ze je wel heel lief vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En dan komt me oma hier op bezoek, wat is ze ook dom he?(zij woont in Limburg en ik in N-Holland
![]()
die oma's van tegenwoordigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En dan komt me oma hier op bezoek, wat is ze ook dom he?(zij woont in Limburg en ik in N-Holland
![]()
Dat ook hoor maar me moeder is morgen jarigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef taart het volgende:
[..]
Dan moet ze je wel heel lief vinden![]()
Dankjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
die oma's van tegenwoordig![]()
jouw ava is trouwens erg geil ja![]()
![]()
![]()
Hij is wel camera geilquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat ook hoor maar me moeder is morgen jarig![]()
![]()
[..]
Dankjeduurde best lang om te maken
![]()
(Eindelijk iemand die er wat van zegt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |