hehe, ik ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Roquefort het volgende:
Ik wil 100 metaal, 100 kristal en 100 deuterium als tegemoetkoming in de verhuizingskosten.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:01 schreef DeHovenier het volgende:
Mithgoril is onze baas in de Fok!alliantie, maar ik weet niet of hij ook zo heet op Fok!.
hmmz? uitleg plz?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Eamon het volgende:
jah, is verstandig. Het schiet btw echt op als je kan raiden met kleine vrachtschepen![]()
Als je een weekend weg bent moet je de vakantiemodus inschakelen, dan kun je niet geraid worden als het goed is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef Ancient het volgende:
Bah, was ik een weekendje weg, meteen ben ik een paar keer geraidmeteen verdediging bouwen maar
![]()
lol, je weet niet wat raiden is?. Mensen leeghalen met je schepen, aanvallen dus. K heb vanochtend 1/4 van mn grondstoffen snel uitgegeven (tussen 7 en 8.quote:
Pff, sorry hoor, maar misschien kun je het topic ook lezen ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Eamon het volgende:
[..]
lol, je weet niet wat raiden is?. Mensen leeghalen met je schepen, aanvallen dus. K heb vanochtend 1/4 van mn grondstoffen snel uitgegeven (tussen 7 en 8.), en 145 plaatsen omhoog. Heb nu al veel meer, en nog die 3/4e over
Ga hard stijgen dus
![]()
Kan iemand misschien in contact komen met jullie leader? K vind btw wel dat jullie niet erg veel van het spel weten, helpt hij jullie niet ofzo?
Nope, zit bij die alliantie.. maar verder niks over gehoord ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Eamon het volgende:
[..]
lol, je weet niet wat raiden is?. Mensen leeghalen met je schepen, aanvallen dus. K heb vanochtend 1/4 van mn grondstoffen snel uitgegeven (tussen 7 en 8.), en 145 plaatsen omhoog. Heb nu al veel meer, en nog die 3/4e over
Ga hard stijgen dus
![]()
Kan iemand misschien in contact komen met jullie leader? K vind btw wel dat jullie niet erg veel van het spel weten, helpt hij jullie niet ofzo?
Tsja, waarom horen we eigenlijk nooit iets van onze geliefde grondlegger?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nope, zit bij die alliantie.. maar verder niks over gehoord ofzo.
whahaquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef Roquefort het volgende:
Maar wat doen jullie dan voor nuttigs in je alliantie? Krijg je opdrachten van je leaders?
Niet zozeer opdarechte.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef Roquefort het volgende:
Maar wat doen jullie dan voor nuttigs in je alliantie? Krijg je opdrachten van je leaders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |