abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31130246
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Roquefort het volgende:
Ik wil 100 metaal, 100 kristal en 100 deuterium als tegemoetkoming in de verhuizingskosten.
hehe, ik ook wel. Maar kijk. Wij als alliantie bieden bijvoorbeeld als je geraid bent gewoon een vergoeding, en we pakken die persoon terug. Als dat kan iig. Dat mistten we op uni1 namelijk. K ga nu slapen
pi_31136606
Mithgoril is onze baas in de Fok!alliantie, maar ik weet niet of hij ook zo heet op Fok!.
Children of the night. What music they make.
pi_31136722
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 07:01 schreef DeHovenier het volgende:
Mithgoril is onze baas in de Fok!alliantie, maar ik weet niet of hij ook zo heet op Fok!.
pi_31136728
K heb m gisteren al n bericht gestuurd. Kan iemand even ingame contact met m opnemen? Via de rondgaande post ofzo. Zeg dan dat ie contact opneemt met bizarre (ingame) en robbypijnenborg@hotmail.com aanmeld op msn. Ty.
pi_31136733
Ik heb hem een berichtje ingame gestuurd (ik heb gezegd dat hij in dit topic moet kijken).

Wat houdt trouwens in als de tijd achter een speler geel is?
Bv.
10 Mithgoril verstuur bericht Grondlegger 84 *:**:* 2005-09-29 14:30:23 20 min

20 min is dus geel. Wat houdt dat in?
pi_31136761
K denk dat dat dan 20 minuten geleden was. Dat is ook bij de ledenlijst, als iemand niet meer online is, maar wel is geweest, is er ook zo'n tijd geel. Ty iig, hebben jullie maar 1 leader? K ga nu naar school toe.
pi_31139830
Zo, het schiet hier al aardig op. Eerste verdediging staat er en heb ook al een vrachtschip(je) +O.. maarru.. voor de rest is het doel dus aanvallen? .
pi_31140198
Bah, was ik een weekendje weg, meteen ben ik een paar keer geraid meteen verdediging bouwen maar
pi_31140439
jah, is verstandig. Het schiet btw echt op als je kan raiden met kleine vrachtschepen
pi_31140609
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Eamon het volgende:
jah, is verstandig. Het schiet btw echt op als je kan raiden met kleine vrachtschepen
hmmz? uitleg plz?
pi_31140948
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef Ancient het volgende:
Bah, was ik een weekendje weg, meteen ben ik een paar keer geraid meteen verdediging bouwen maar
Als je een weekend weg bent moet je de vakantiemodus inschakelen, dan kun je niet geraid worden als het goed is.
(die moet minimaal 2 dagen duren, maar da's precies goed voor een weekend)
twee violen en een trommel en een fluit
pi_31141117
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:49 schreef Mordreth het volgende:

[..]

hmmz? uitleg plz?
lol, je weet niet wat raiden is?. Mensen leeghalen met je schepen, aanvallen dus. K heb vanochtend 1/4 van mn grondstoffen snel uitgegeven (tussen 7 en 8. ), en 145 plaatsen omhoog. Heb nu al veel meer, en nog die 3/4e over Ga hard stijgen dus
Kan iemand misschien in contact komen met jullie leader? K vind btw wel dat jullie niet erg veel van het spel weten, helpt hij jullie niet ofzo ?
pi_31142324
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Eamon het volgende:

[..]

lol, je weet niet wat raiden is?. Mensen leeghalen met je schepen, aanvallen dus. K heb vanochtend 1/4 van mn grondstoffen snel uitgegeven (tussen 7 en 8. ), en 145 plaatsen omhoog. Heb nu al veel meer, en nog die 3/4e over Ga hard stijgen dus
Kan iemand misschien in contact komen met jullie leader? K vind btw wel dat jullie niet erg veel van het spel weten, helpt hij jullie niet ofzo ?
Pff, sorry hoor, maar misschien kun je het topic ook lezen ofzo?
We zijn allemaal net begonnen, hoe kunnen we dan leaders hebben die ons helpen?
En dan kun je wel doen, maar je hebt het over onze geliefde grondlegger Mithgoril hoor!

Goh, we weten nog niet veel van het spel.
Stom van ons zeg.

Was het leuk op school?
pi_31142400
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Eamon het volgende:

[..]

Nope, zit bij die alliantie.. maar verder niks over gehoord ofzo .
pi_31142484
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:58 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Nope, zit bij die alliantie.. maar verder niks over gehoord ofzo .
Tsja, waarom horen we eigenlijk nooit iets van onze geliefde grondlegger?
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:41:38 #296
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31143521
...en daarom zit ik dus niet bij de FoK-alliantie.
Burnt to the core but not broken
pi_31145262
Maar wat doen jullie dan voor nuttigs in je alliantie? Krijg je opdrachten van je leaders?
pi_31145429
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef Roquefort het volgende:
Maar wat doen jullie dan voor nuttigs in je alliantie? Krijg je opdrachten van je leaders?
whaha (hmmz als die fok alliantie niks word stap ik denk ik maar over ).
pi_31145996
ik heb al drie messages gestuurd naar onze geliefde grondlegger en nog geen antwoord :S

Bij welk alliantie zit jij dan PPl?

Het spel zelf is trouwens niet moeiljk te begrijpen. Ik ben aan het sparen voor niveau 2 Verbrandingsmotor, en dan ga ik een klein vrachtschip bouwen en dan raiden
pi_31146123
De FoK alliantie rankt evengoed op een keurige 29e plaats.
Dat belooft nog wel wat voor als we de spelregels doorhebben.

We wachten ook nog op een bevlogen toespraak van Mithgoril , vanaf dan barsten we pas echt los.
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:24:14 #301
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31146359
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef Roquefort het volgende:
Niet zozeer opdarechte.
Wel communiceren over handigheidjes, tips krijgen.
Gisteren (in ini1) groot transport gekregen van een bondgenoot die mij wat op weg wil helpen.
Stond er ineens 83k metaal 23k kristal en 10k deut op m'n stoep
Burnt to the core but not broken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')