Omdat ik denk dat het veel beginners zijn (net als ik overigens)quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Mithgoril het volgende:
PPL, wat is je reden om niet mee te doen met de Fok!Alliantie?
Verrader!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat het veel beginners zijn (net als ik overigens)
Ik denk niet dat die voldoende ondersteuning kan geven qua ervaring, strategieen, handel en oorlogsvoering.
Vandaar dat ik zojuist BSL gejoined heb.
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef LostFormat het volgende:
Keihandig, want zo kan hij nu al jullie coordinaten doorspelen naar z'n alliantiemakkers.
wanneer je zoekt naar spelers dan staan daar ook al de coordinaten bijquote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef LostFormat het volgende:
Keihandig, want zo kan hij nu al jullie coordinaten doorspelen naar z'n alliantiemakkers.
Ik heb nog steeds FoK voor m'n planeetnaam staan hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef LostFormat het volgende:
Farizeeėr!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef PPL het volgende:
[..]
...
Vandaar dat ik zojuist BSL gejoined heb.
Kom maar op.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:05 schreef Roquefort het volgende:
Farizeeėr!![]()
BSL-idioten val ik vanaf heden blind en meedogenloos aan.
Hoe de fuck krijg jij dat zo snel voor elkaar? Weldoener om je vinger gebonden?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Kom maar op.
In de tijd dat jij niet kon aanmelden was ik al bezig.
Zojuist is mijn eerste zware gevechtsschip gereed gekomen.
Moet ik hem ff langs sturen soms ?
Snelle aanmelder.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg jij dat zo snel voor elkaar? Weldoener om je vinger gebonden?
Heb je mijn coordinaten gezien dan ?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:22 schreef Bot13 het volgende:
Eerste 50? Oh dan zou ik daar toch mij moeten zitten
Ik had 1 minuut nadat ik kon registreren al een naam geregistreerd, op 12 uur, 3 minuten en 26 seconden om precies te zijn.
Maargoed. Ik zit dus onder de melkweg 1:17:0Dat vind ik al aardig snel van mezelf al zeg ik het zelf.
Je zware gevechtsschip is klaargekomen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Kom maar op.
In de tijd dat jij niet kon aanmelden was ik al bezig.
Zojuist is mijn eerste zware gevechtsschip gereed gekomen.
Moet ik hem ff langs sturen soms ?
Goeie vraag.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:01 schreef Mordreth het volgende:
Het is in het begin wel even flink doorbijten en geduld hebben :/. Wanneer word die fok alliantie opgestart?.
Volgens mij heb ik wat anders getypt, lees eens terug ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:49 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je zware gevechtsschip is klaargekomen?
Dan ben ik waarschijnlijk allang overgestapt.quote:May the force be with you, je zal hem nodig hebben als we na 12 topics, 6 meetings en nogmaals goed doornemen van de handleiding die fok-alliantie van de grond komt. We laten je nu nog even patsen, met je nerd-vriendjes van BSL die Uni 1 verneukt hebben en het daarom nu in Uni 2 proberen.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik was net op het forum van BSL om te overleggen, maar die ging om 21:30 off-line.
De beheerder moest naar bed van z'n ouders en z'n computer ging uit.![]()
same here, ik wacht nog op die fok alliantie..quote:Op donderdag 29 september 2005 00:00 schreef Roellie80 het volgende:
hehe goed bezig mensen!
ik heb ook al te veel aanvragen gekregen...
maar ik wacht nog even af, al weet ik niet of dat verstandig is..
je zal toch ergens lid van moeten worden ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |