dat ligt aan t niveau van je mijn. Klik op het plaatje van je mijn, dan kan je zien hoeveel hij (of zij) per uur produceert.quote:Op maandag 26 september 2005 23:16 schreef Woutey het volgende:
hoe snel krijg je eigenlijk resources erbij?
onbeperkt, njah, je planeet moet nog lege velden hebben, anders kan je er niks meer op bouwen. Dat is een beetje de limiet. En je moet jezelf wel af gaan vragen tot hoe ver je moet gaan, want t wordt best duur, k zit nu op bijna elke planeet rond de leven 17 of hoger, level 20 (die kan k nu zien, ff als voorbeeld), kost Benodigd: Metaal:199.515 Kristal:49.878quote:En tot hoeveel kan je em upgraden?
die kan je niks doen. Je hebt altijd noobbescherming, staat verder op in dit topic uitgelegd. En als je gewoon altijd fleetsaved, is er niks te halen. Spy ook nooit hogere mensen. Kijk altijd via statistieken en maak dan n lijstje.quote:Op maandag 26 september 2005 23:49 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben voor mijn gevoel wel aardig aan het opschieten en vermaak me prima
Metaal niveau 7
Kristal niveau 5
Deuterium Niveau 2
Energie Niveau 7
verder heb ik nog niks anders gebouwd...
Ik ben opzich wel benieuwd naar de aftrap van uni2; maar als ik vluchtig dat forum een beetje doorlees dan moet ik toegeven dat er echt bijna teveel dingen in zitten..
ik vrees dat dat toch behoorlijk lastig is als je in een zonnestelsel terecht komt met bijvooreeld een top50 speler uit uni1
misschien is t nuttig dat jullie ook t ogame forum gebruiken, staat veel meer opquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef Mithgoril het volgende:
Ben ook maar begonnen met spelen, kijken of ik m'n planeetje op gang kan krijgen en dan zien jullie mij hier wel weer verschijnen, ervaringen uitwisselen en dergelijke
Doe mij ook eens zo'n pakketquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:25 schreef Bot13 het volgende:
Misschien wel leuk om te vertellen
Een gast uit m'n klas is vorige week begonnen met Ogame; maar ik wil dat ie opschiet. Dus ik sponsor hem
Elke dag iets van 10k per elke grondstof, en zo heeft hij in EEN week al genoeg grondstoffen voor bijvoorbeeld een kolonisatieschip
Die punten gaan echt tyfussnel omhoog bij hem
In uni2 heb je die hulp niet nodig. Iedereen begint daar toch op 0.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:42 schreef PPL het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zo'n pakket
* PS: Sorry voor de twee postst achter elkaar.
Er ging iets mis met edit-ten
I know man, toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef Eamon het volgende:
[..]
In uni2 heb je die hulp niet nodig. Iedereen begint daar toch op 0.![]()
eensch.. ik ben ook nog een n00bquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb niet heel dat forum door zitten nemen. Wordt daar morgen in gestart dan? Wel leuk enzo, maar daar is iedereen in het begin noob en dus gaat die noobbescherming niet echt op. Ben nu net bezig en heb geen zin om daar straks onderuit geschoffeld te worden door gasten die het al maanden doen...
Toch wel makkelijk hoor, als je vanaf je werk even af en toe een commando kan geven...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:10 schreef LostFormat het volgende:
best matig, want gisteren had ik vrij dus kon ik redelijk snel alles opbouwen. Morgen gewoon school...
Ja, maar als je dan straks je n00b-bescherming kwijt bent staan er 400 slagschepen voor je deur (...)quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:04 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben net twee daagjes begonnen, sta ook niet zo te trappelen om met Uni 2 te beginnen zonder enige andere ervaring dan fabriekjes bouwen.
Wat denk je dat ik ga doen ?quote:Is het toegestaan om aan beide universa mee te doen, zodat ik wat door kan oefenen in Universum 1 en tegelijkertijd vast opbouwen in Universum2?
Zojuist eerste gevecht gedaan.quote:Ik bedoel, ik heb nog ueberhaupt geen idee hoe een gevecht/aanval werkt,
Ps:quote:De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-27 11:03:23 , toen het tot een gevecht kwam::
Aanvaller PPL (3:472:8)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0% Soort L.Gevechtsschip
Aantal 1
Wapens: 50
Schilden 10
Romp 400
Verdediger xxxxxxx (x:xxx:x)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 10% Soort Raketten
Aantal 1
Wapens: 80
Schilden 20
Romp 220
De verdediger heeft het gevecht gewonnen!
De aanvaller heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coordinaten in de ruimte zweven nu 900 Metaal en 300 Kristal.
Ze kunnen je niet aanvallen, want ze moeten zelf ook vanaf scratch beginnen.quote:wat heb ik dan in Uni 2 te zoeken als iedereen daar vanaf scratch begint en dus iedereen mij aan kan vallen voordat ik de basisprincipes goed doorheb?
Niet te snel een werf bouwen hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
ik heb m'n mijnen in uni1 wel redelijk op orde
en ga zo maar eens een werk bouwen
Ikzelf dacht aan minimaal 15:7:3quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:46 schreef Roellie80 het volgende:
dus met uni 2 gaan we eerst voor alle mijnen op level10
lijke me oke, maar ik ga m'n planeet toch een einge naam geven denk ik aangezien ik nog niet veel vertrouwen heb in het doorzettingsvermogen van de gemiddelde fok!-erquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Ikzelf dacht aan minimaal 15:7:3
Misschien zelfs 18:9:5
Zie mijn post een stuk hierboven over mijn voorgenomen initiele strategie.
Ik zou wat feedback daarop best fijn vinden
Wellicht dat we met wat uitgedokter een leuke basis kunnen leggen voor uni2.
Is het idee om alle planeetnamen van fokkers met FoK te laten beginnen ?
Bijvoorbeeld FoK Aarde , FoK Mars etcetera ?
(En dan natuurlijk onderling niet-aanvalspact tot bijvoorbeeld 8000 punten ?)
Eens, maar laat die eigen naam dan voorafgaan door "FoK".quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
lijke me oke, maar ik ga m'n planeet toch een einge naam geven denk ik aangezien ik nog niet veel vertrouwen heb in het doorzettingsvermogen van de gemiddelde fok!-er
Wacht ff tot morgen en start dan in uni2.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb me ook net aangemeld... en tot nu toe ziet het er wel leuk uit. Wel donders irritant dat je niet meerdere dingen tegelijk kan bouwen.. maarja.
Er komt dus een FOK! alliantie?.
Idd, maar ben nu alvast even aan het oefenenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Wacht ff tot morgen en start dan in uni2.
Zonde van je energie om nun nog in uni1 te starten.
Same herequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:05 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, maar ben nu alvast even aan het oefenen. Dan weet ik ongeveer wat ik moet doen om iig een beetje goede start te maken
.
Ja begrijpelijk, maar het heeft toch niet echt zin,quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:05 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, maar ben nu alvast even aan het oefenen. Dan weet ik ongeveer wat ik moet doen om iig een beetje goede start te maken
.
Yup.. ik ben van de partijquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, maar het heeft toch niet echt zin,
Ik ben nu een dag of 3 bezig en ik ben nog (slechts) bezig met het bouwen van mijnen..
het zal ook nog wel een dag of 3 duren voordat ik met andere dingen op een normaal tempo kan beginnen
maar doe je morgen mee met de aftrap van uni2?
Ja, ik vind het opzich primaquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef PPL het volgende:
Roellie80, is dat idee van dat "FoK" voor de planeetnaam ook wat voor jou ?
vanaf morgen 12:00 gaat het open (volgens het forum)quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:14 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Yup.. ik ben van de partij. Vanaf hoelaat gaat uni2 open? (natuurlijk wel zo snel mogelijk erbij zijn
).
klink eens op de mijn,quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:17 schreef Mordreth het volgende:
Wat ik trouwens niet zie is hoe snel (of langzaam) ik mijn grondstoffen binnenkrijg.. wel verdraaid handig om te weten lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |