hier is de voorraad net aangevuldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Lijkt mij op dit moment een prima reden![]()
(hier is alles op namelijk)
![]()
Ow je bedoelt Monnoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Menno; heeft zich opgegeven voor Lingo!
Verloren in de voorronde!
volgens word jij met het woord monno wel toegelaten bij lingoquote:
Waar woon je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:09 schreef korrel het volgende:
[..]
hier is de voorraad net aangevuld
ik verklap alleen dat ik in omgeving eindhoven woonquote:Waar woon je?![]()
In dat geval......quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:10 schreef korrel het volgende:
[..]
ik verklap alleen dat ik in omgeving eindhoven woon![]()
waarom gaat ze dan niet naar bed, hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Nee hoor die zwangere troll loopt net nog langs de fietsers...
hmmz , zo te zien is er toch iets met tanja .. of ze gaan haar inlichten over wat er aan de hand isquote:
Inlichten?? (zoals ik al zei, ben net thuis, vertel vertel)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:12 schreef korrel het volgende:
[..]
hmmz , zo te zien is er toch iets met tanja .. of ze gaan haar inlichten over wat er aan de hand is
6pack (sbs6 programma) zoeken ze nieuwe presentatoren, 2 vrienden van hem willen zich opgeven, en willen inbreken in het BB huis of bij Defensie en dan rond scheuren in een tank..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:11 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit roel te wouwelen op de achtergrond?
In BB USA heeft iemand met een tank ingebroken ofzoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |