Alleen Cam2 werkt nog..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Hoi, ik kom net thuis en ben lui dus heb geen zin om de rest van dit topic door te lezen.
werkt er nog meer een stream bij BBsttream?
Alvast bedankt voor het beantwoorden voor deze (waarschijnlijk) al beantwoordde vraag.
alleen stream 2 werkt bij iedereen , en ook bij mij met bbstreamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Hoi, ik kom net thuis en ben lui dus heb geen zin om de rest van dit topic door te lezen.
Alvast bedankt voor het beantwoorden voor deze (waarschijnlijk) al beantwoordde vraag.
Klopt, ik had voor de zekerheid nog is 2x opnieuw gestart maar niets hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Dat kan idd een bijeffect zijn ja , haar lichaam is aan het rijnigen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Digi23 het volgende:
Was het tanja nou die last had van flauwvallen?... Zeker nicotine te kort![]()
Lekker gezopen zo te zien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Streams gingen allemaal op zwart..... maar de rest is nog vrij vrolijk dus neem aan dat Tanja nog leeft!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Digi23 het volgende:
Was het tanja nou die last had van flauwvallen?... Zeker nicotine te kort![]()
Deze http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp werkt nog bij mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Kan wel zijn maar hij is niet eens zo slechtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:03 schreef korrel het volgende:
ah , het is roel die speelt met ze tommel
Lijkt mij op dit moment een prima redenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:07 schreef korrel het volgende:
rikkert doet gewoon mee met big brother om een krat bier te winnen ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |