Geen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Op welke channel wordt de dagboekkamer weergegeven?
ze voelde zich niet lekker , vanaf toen gingen ineens de beelden weg op de camera's . volgens mij willen ze de beelden voor de uitzending gebruiken ,. en dat ze daarom niks loslatenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Inlichten?? (zoals ik al zei, ben net thuis, vertel vertel)
Of moet ik me echt even inlezen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef AiaS het volgende:
Denk dat ze John uit bed gebeld hebben. Geen mooie reclame voor Talpa. "Eerste BB-dode een feit".
Aha ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:14 schreef korrel het volgende:
[..]
ze voelde zich niet lekker , vanaf toen gingen ineens de beelden weg op de camera's . volgens mij willen ze de beelden voor de uitzending gebruiken ,. en dat ze daarom niks loslaten
als je ineens stopt met roken kan dat leiden tot misselijkheid en haar zwangerschap kan dat misschien versterken ( niet dat ik veel van zwangere vrouwen afweet )quote:
ze heeft iets van een tablet gekregenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef Thieske het volgende:
Leuke ondertitel BBscanner.
Ik zie niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef Thieske het volgende:
Thanks, als ie donderdag met 1 been over de drempel wordt geflikkerd verander ik hem wel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef Thieske het volgende:
zijn ondertitel is : "Kapitein Rob staat al met een been in de Finale!"quote:
Is ze gestopt ja???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef korrel het volgende:
[..]
als je ineens stopt met roken kan dat leiden tot misselijkheid en haar zwangerschap kan dat misschien versterken ( niet dat ik veel van zwangere vrouwen afweet )
oh mooi, dan kan ze nog opblijven voorlopigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef korrel het volgende:
[..]
ze heeft iets van een tablet gekregen
ze rookt nog iets van 2 a 3 per dag , en dat is een groot verschil aangezien ze voorheen meer als een pakje rooktequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Is ze gestopt ja???![]()
Dat houdt ze vast niet lang vol, van 10 naar 0 sigaretten/sjekkies op een dag.....
Nou volgens mij heeft ze er vandaag (dinsdag) al meer op dan 3 hoor.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:18 schreef korrel het volgende:
[..]
ze rookt nog iets van 2 a 3 per dag , en dat is een groot verschil aangezien ze voorheen meer als een pakje rookte
LOL MODE ( dus niet serieus ) : een xtc pilletje zal het wel niet zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:18 schreef newsman het volgende:
Kreeg ze geen stoot voor haar harses van BB
dat is gevaarlijk als je dat zecht waar meerdere mensen bijzijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
"Ik nomineer jou niet hoor", zegt Ingrid net tegen Rob.
Och kut..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks, als ie donderdag met 1 been over de drempel wordt geflikkerd verander ik hem wel!![]()
Op welke stream; ik zie alleen Menno met Ingrid praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
"Ik nomineer jou niet hoor", zegt Ingrid net tegen Rob.
Pijpen doet je geen goed en daarna duimpje zuigenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
Ingrid sterft een vroegtijdige dood of wie loopt er anders als een astmatisch nijlpaard rond![]()
Ingrid blaft als en hond met tbcquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:20 schreef agRESSIV-e het volgende:
heeft tanja kinkhoest ofzo? ik zit te eten jah!
Er werkt maar 1 stream toch... stream 2quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Op welke stream; ik zie alleen Menno met Ingrid praten.
Ik zeg maar zo " Face your fears live your dreams"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:20 schreef kibber het volgende:
[..]
Och kut..
Ik dacht dat je dat programma bedoelde..
BBstream..
Domme lul dat ik ben..
het word later.
Bij mij wel.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werkt maar 1 stream toch... stream 2
Ms een zouttablet of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef kibber het volgende:
Wat heeft ze nou gelregen?
Tanja dus..
Hahahaha nee ik ben met meerdere dingen tegelijk bezig, en ik blijf van het mannelijk geslacht..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo " Face your fears live your dreams"![]()
Je bedoelde zeker dat je Ingrid had horen zeggen tegen Menno dat Rob tegen haar had gezegd dat Hij (Het Been) haar (de Duim) niet zou nomineren, oftewel Het been was niet in beeld!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werkt maar 1 stream toch... stream 2
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Remember -- all I am offering is the truth, nothing more...."quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef kibber het volgende:
Wat heeft ze nou gelregen?
Tanja dus..
Nuja whatever, iets dat helpt ws tegen whatever haar mankeerdequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:24 schreef kibber het volgende:
[..]
Beetje mostert na de maaltijd...
De had net al suiker gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |