Ik zag ze, heel evenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:34 schreef korrel het volgende:
TIETEN !!!!
NOU NOU OMG.. ze heeft wel lekkere.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:34 schreef korrel het volgende:
TIETEN !!!!
roel vind ik er dan weer niet als 24 uitzienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:36 schreef Greetings het volgende:
Ik vind die Joost er trouwens totaal niet als 21 uitzien. Meer als 30 ofzo.....
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:36 schreef Greetings het volgende:
Ik vind die Joost er trouwens totaal niet als 21 uitzien. Meer als 30 ofzo.....
i agreequote:
Hij is dan ook 26quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:37 schreef korrel het volgende:
[..]
roel vind ik er dan weer niet als 24 uitzien
Geef ! Geef !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:38 schreef henk.jansen het volgende:
Maar is er nou niemand die de url heeft van een versatel stream? Of kunnen anderen die niet krijgen.
Ik heb ze hier wel van Essent
de versatel streams zijn alleen met het bijbehorende kastjes te ontvangenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:38 schreef henk.jansen het volgende:
Maar is er nou niemand die de url heeft van een versatel stream? Of kunnen anderen die niet krijgen.
Ik heb ze hier wel van Essent
Wie zei dit ook weer? Ben het alweer vergeten.... was het niet Joost?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:37 schreef Greetings het volgende:
Ahhhhhhhhhh... jongens, lekker thee zeg
NEe Ron...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:40 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wie zei dit ook weer? Ben het alweer vergeten.... was het niet Joost?
Dan is ie zeeeeker homo![]()
En nu hoor ik net dat Joost 22 is.... op TV stond er nog 21.... is ie dan vandaag jarig? Is enige optie
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:45 schreef agRESSIV-e het volgende:
tanja word onwel...
zijn het de weën???
is het mis?
\Dan moet ze eens stoppen met paffen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:46 schreef korrel het volgende:
ach , ik denk dat ze zich steeds meer van bewust raakt dat er een kind in haar baarmoeder zit
ze heeft wel het geluk dat bij elk geval big brother direct kan ingrijpenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
BB in paniek nu denk ik. Tanja wordt niet lekker en denkt dat ze flauw gaat vallen.
"Dit heb ik nog nooit gehad", zegt ze.
zo te zien wil big brother niet laten zien dat ze onwel was geworden , beeld is wegquote:
al zeker 2 uur nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Crazyivan het volgende:
Camera 3 doet het niet????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |