teruste!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Maurisico het volgende:
ok dames en heren....om maar in de rijmelarij van die bende daar te blijven: hoe dieper de nacht, de minder de verbale kracht,.....
Ik zoek mijn bedje ook op, lees het morgen wel weer!
gegroet allen!
in de nacht laten ze juist per ongelijk dingen los , zo hoorde ik het enkele dagen geleden van die brief van robquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Maurisico het volgende:
ok dames en heren....om maar in de rijmelarij van die bende daar te blijven: hoe dieper de nacht, de minder de verbale kracht,.....
gegroet allen!
Baantje achter de doorkijk spiegels bij BB lijkt me wel wat!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Filmen wel, maar op internet uitzenden niet nee![]()
Truste, Dido zit in de nachtploeg dus blijf nog ff opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Maurisico het volgende:
gegroet allen!
Ja is echt goed Lieske douwt het geld in haar slip en bikini!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef One_conundrum het volgende:
het downloaden van dat flimpje verneukt mijn stream! zitten de bikini shot's der wel in? anders stop ik em
En dan stiekem doorvertellen wat ze uitspokenquote:Baantje achter de doorkijk spiegels bij BB lijkt me wel wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |