Doe ik ook welisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:00 schreef MaRySe het volgende:
Oh is het al 1 uur
Ik kwam net pas thuis heb tot net zitten bellen met een boii
wij hebben ook zoveel slechte dingen gekeken netquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.. bbq-feesj, visite, gebeld met een boii, oprah gekeken
een kerelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:02 schreef Duncan-Death het volgende:
Een boii? wat de hel is dat?
Kan je niet gewoon een leuke fil gaan kijken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:02 schreef saaw het volgende:
[..]
wij hebben ook zoveel slechte dingen gekeken net
eerst friends [dat mag nog] toen desperate housewives en daarna gilmore girls
die laatste 2 heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:02 schreef saaw het volgende:
[..]
wij hebben ook zoveel slechte dingen gekeken net
eerst friends [dat mag nog] toen desperate housewives en daarna gilmore girls
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een leuke fil gaan kijken?
A lot like love![]()
slaapwelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:01 schreef BObNL het volgende:
Ik ga ook eens richting bed. Slaap lekker allemaal
ja we gaan nog even doordrinken, dan een jointje roken en dan dude where's my car kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
A lot like love![]()
ik was daar heen want asthon is cheilquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
A lot like love![]()
Die film vind ik ook wel onwijs grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:04 schreef saaw het volgende:
[..]
ja we gaan nog even doordrinken, dan een jointje roken en dan dude where's my car kijken![]()
Midlife crisisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[afbeelding]
Dit is wel na te maken op een muur!
Net zo als een parfumquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ah, ok.
Tof, hoe heette hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |