Saaw is A'damquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
Saaw woonde toch in belgie ? en jullie mofos wonen in nl
Saaw: Amsterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
nee joh ik woon in amsterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
Nee die saarah woonde in belgië volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
Lol ik zit in de war met een andere Saraquote:
ja hij wordt opgestuurd ofzo, maar hij is er nogsteeds nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb je al zoeen nieuwe fatboy gehaald?
goedzo! gewoon boos wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hij wordt opgestuurd ofzo, maar hij is er nogsteeds nietmorgen maar ff bellen waar ie blijft
jah ik woon dus in belgiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:46 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Nee die saarah woonde in belgië volgens mij.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lol ik zit in de war met een andere Saraahha wat ben ik toch een noob
![]()
Die bedoelde ikquote:
Ow sorry voor die adreswijzegingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hij wordt opgestuurd ofzo, maar hij is er nogsteeds nietmorgen maar ff bellen waar ie blijft
peace = vredes teken ? moet ik me daarbij dat 1945 tekentje voorhalen ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef saaw het volgende:
ohja ik had toch vanmiddag idee bedacht over witte grafiti voor op mn gekleurde muren
iemand een leuk idee?
wel iets simpels dus, moet uit de losse hand kunnen of met een niet al te ingewikkeld stencil
ik dacht zowiezo aan een peace-teken, iemand nog meer ideeeeeeeen?
Een biohazard ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef saaw het volgende:
ohja ik had toch vanmiddag idee bedacht over witte grafiti voor op mn gekleurde muren
iemand een leuk idee?
wel iets simpels dus, moet uit de losse hand kunnen of met een niet al te ingewikkeld stencil
en hier is t ook sarah idd, maar ze maar gewoon saar zoals iedereen doetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die bedoelde ikwat verwarrend allemaal tjeemineetje
Pentagram met eronder hebreeuwse satanische teksten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef saaw het volgende:
iemand een leuk idee?
hooow zucht..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
peace = vredes teken ? moet ik me daarbij dat 1945 tekentje voorhalen ?
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef Petertjuhh het volgende:
is er iemand met canal+ hier?
Ow . I wanne be a hippy and i wanne get stonedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef spenky het volgende:
[..]
hooow zucht..
dat is dat flower power teken!! jaa dat is stoer![]()
wassut net vergeten jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:52 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow . I wanne be a hippy and i wanne get stoned![]()
Of die van de kraaienpartijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
peace = vredes teken ? moet ik me daarbij dat 1945 tekentje voorhalen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |