quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:31 schreef -Mo- het volgende:
Bier hier...bier hier...
Nogal, vooral in grote kwantiteiten!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef saaw het volgende:
bier is oke
ja dus. morgen is laatste mooie dag is toch zondequote:
Vrouwen die van bier houden zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef saaw het volgende:
bier is oke
Heb je m wel ns gehoord bij juizefm? Hij zit nu trouwens in de cel omdat hij nog een straf uit moest zitten ofzoquote:
Enige neger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef BObNL het volgende:
Nou oppauperen met die fopnegersEnigste neger hier is mo
Ik ga wel in de tuin zitten met een biertje en m'n stereo op vol.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Jett het volgende:
[..]
ja dus. morgen is laatste mooie dag is toch zonde
ja ik weetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heb je m wel ns gehoord bij juizefm? Hij zit nu trouwens in de cel omdat hij nog een straf uit moest zitten ofzo![]()
Godslastering...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Enige neger.
En trouwens, mo is blank.
dat zeg ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:35 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik ga wel in de tuin zitten met een biertje en m'n stereo op vol.
Dat maakt hem bij pubers alleen maar stoerder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:34 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heb je m wel ns gehoord bij juizefm? Hij zit nu trouwens in de cel omdat hij nog een straf uit moest zitten ofzo![]()
De mijne pas vrijdag, dus jij bent pwned like a noob !quote:
Wijn is ook lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:35 schreef saaw het volgende:
wat een drukte ja
maar er zijn 2 vriendinnen hier dus wij gaan zo weer films kijken enzo
en zij drinken wijn
vrouwen
Gamma.quote:
Echt zo'n irritantjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:35 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik ga wel in de tuin zitten met een biertje en m'n stereo op vol.
Ik heb 12 uur les in de week.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De mijne pas vrijdag, dus jij bent pwned like a noob !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |