Ik ook stiekem.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Die film vind ik ook wel onwijs grappig![]()
Hugo dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Net zo als een parfumNja t gaat je niks aan
Mr we waren heel diepzinnig en zo
Ze spelen allebeide fenomenaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Die bek van die gozer voordat ie zegt: Dude where is my car![]()
Hij heeft wel een tof tshirt aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef MaRySe het volgende:
Asthonnn is cheilllll![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]!!!!!!!!!!!!!!!
Neen en dat ben jij alquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hugo dus.
Toch niet conflict he?
For Zoltanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:07 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ze spelen allebeide fenomenaal.
Heerlijke onderbroekenlol
En ik heb een zwak voor het woord dude.
Ja, als je van droge humor houd is dat een topfilm.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:07 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ze spelen allebeide fenomenaal.
Heerlijke onderbroekenlol
En ik heb een zwak voor het woord dude.
Wehehehehehequote:
Sommige dachten ook al dat ik Conflict wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ben ik conflict?
Dat is nieuw.
En ik ben Moquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Sommige dachten ook al dat ik Conflict was![]()
ja tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ben ik conflict?
Dat is nieuw.
Maar niets verslaat BIll&Ted's Excellent adventure!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, als je van droge humor houd is dat een topfilm.
Ben jij dat niet danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
Sommigen dachten dat ik Breezah wasNou die ken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |