"Opflikkeren , nodeloos" staat geheel onverwacht aan kopquote:
ik zag het wel , maar mijn refresh rate lag ineens rond de 5fps ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 20:27 schreef Mikkie het volgende:
Overigens is de eindmissie wel vrij lastig als je een brakke videokaart hebt
Ik zie eigenlijk voornamelijk een grijze wolk voor m'n neus. Als ik m'n night-vision goggles afzet wordt 't niet echt beter, dan is 't alleen zwart. Ik ben dus puur op geluk aan het schieten, en net legde ik vijf meter voor de deur het loodje
dat zeg ikquote:Op maandag 5 september 2005 18:11 schreef davidov het volgende:
jah Coz heeft gelijk, ik bedoelde car-school 100% gold....
normaal halen was niet echt moeilijk nee
en hollandia2, ik vond een tank en hydra plus 1 of 2 mil, en oneindige kogels toch best chill...
zou niet weten wat je nog meer kon krijgen
quote:Op maandag 5 september 2005 15:38 schreef CittaR het volgende:
jup, half uurtje werk max
ben nog wel een tijdje bezig geweesd met die barrel roll .. maar tis inderdaad goed te doenquote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef CittaR het volgende:
dat zeg ik
70% heb je binnen 10 minuten wel
F1 , bekijk laatste 30 secondenquote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Seal_force het volgende:
Nou heb ik gta sa al heel lang.. En weet ik nog steeds niet hoe ik die replays doe..! iemand?
waarmee kan je een .rep openen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef coz het volgende:
[..]
ben nog wel een tijdje bezig geweesd met die barrel roll .. maar tis inderdaad goed te doen
(iig op de 70% )
[..]
F1 , bekijk laatste 30 seconden
F2 en F3 .. laad en overschrijf save game .. weet alleen niet welke wat doet
TIP : in je mijn documenten / GTA San Andreas User Files staat een bestand replay.rep (indien je een replay opslaat) , wee nou slim en copy paste die naar een nieuwe map , (nadat je een replay opslaat) zodat je altijd weer een leuke replay kan terugzien (nadat je hem weer terugzet)![]()
sommige zijn gewoon mpeg of avi hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef coz het volgende:
noem eens een spel waar je replays direct in divx kan opslaan![]()
Need For Speed Porsche had dat geloof ik wel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:27 schreef coz het volgende:
sorry , ik stam wat dat betreft ook uit de quake1 tijd nog ( .dem)
volgens mij heb je daar ondertussen wel externe tools voor bekijken ,maar zou er geen een kunnen noemen wat binnen het spel zelf al ... uhm , mpeg , avi, wmv ..het mag allemaal - er zijn gewoon weinig tot geen spellen die in één keer replays kunnen exporteren .. andersom gezien , er zijn weinig programmas die de diverse replay bestanden kunnen afspelen doordat de bestanden vaak alleen de info (coordinaten met gebeurenis) bevatten en niet het filmpje zelf ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |