Hehequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Zie je toch op die screens
Anyway, je kan ook een missie doen hethis maar even dat je het weet
Kan je dan doorrijden als ie ontspoort?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef bosnerd het volgende:
zou het mogelijk zijn om die trein te saven in een garage, ik heb het wel geprobeert maar onderweg naar mijn hangar verdween die *#@$ trein. en ja je kunt ontsporen met een trein
Cool. Waar is een treinstatin?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Kan je dan doorrijden als ie ontspoort?
Bij mij tieft ie aldoor op zijn kant.
ik probeerde hem met een vrachtwagen te duwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Leffe48 het volgende:
Kan je dan doorrijden als ie ontspoort?
Bij mij tieft ie aldoor op zijn kant.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef super-muffin het volgende:
ja.
Het is het liedje waar hij op het einde schreeuwd: 'fuck you i won't do what you tell me'
Erg goeie band vind ik het, jammer dat ze gekapt zijn.
ik bedoelde dus gewoon brute muziek in het algemeenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef N1ck het volgende:
[[ Moet wel een beetje gangsta zijn he ]]
Dit is pas gangsta![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:57 schreef Focusdriver het volgende:
Misschien een vraag die al eens geweest is, maar hoe kan ik mijn eigen mp3'tjes laten afspelen op de radio ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:39 schreef coz het volgende:
vervolgens bij radio settings zeggen 'scan' ...
snelkoppelingen werken ook goed btw
hoef je niet je hele mp3 verzamling te verplaatsen / dupliceren
enige nadeel ..als je gestructureerd werkt (ipv 1 ranzige map) zal je alle mp3 mapjes die je hebt moeten afgaan en dan overal ctrl a ....rechtermuis sleep .. snelkoppeling moeten doen
daar heb ik inderdaad al een paar cd's van via de user tracksquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:20 schreef DeRCT14 het volgende:
Eigenlijk zou je er Nirvana in moeten stoppen. Veel. De band was in 1992 in hun hoogtepunt toen hun album Nevermind een legende werd, In Utero was ook een zeer goed album in '93 maar was lang niet zo mainstream als Nevermind.
Misschien zou je gewoon Nevermind als usertracks kunnen instellen? Die muziek past dus wel een beetje bij het tijdsbeeld
denk dat er veel zijn die geen idee hebben waar je het over hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Mijn muziek zender is pas cool odm
Nou, je hebt de mogelijkheid om jouw MP3's af te laten spelen als je GTASA speelt. "User Track".quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:17 schreef coz het volgende:
[..]
denk dat er veel zijn die geen idee hebben waar je het over hebt
of ben ik nou te voorbarig en reken ik mezelf als veel mensen ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, je hebt de mogelijkheid om jouw MP3's af te laten spelen als je GTASA speelt. "User Track".
Dus. Mijn "radio zender" is cool
owquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:49 schreef coz het volgende:
[..]! , joh , echt waar , damn dat wist ik niet
!
maar ik wilde zeggen "wat de neuk bedoel je met ODM "
Ja. Dat doe je met F5quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef Zwansen het volgende:
Kun je ook nummers skippen van je eigen zender?
ohquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef coz het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
!
tja , die gebruikt men idd niet vaak , dat wordt meestal ; atm
my bad , slaap uit ogen wrijft , koffie gaat halen
Kwam zo ineens in mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |