Lieske kan anders ook aardig wat olie op het vuur gooien hoor. Dat heeft ze vanmiddag al in de tuin met Roel bewezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Menno mag dan wel groepjes aan het creeeren zijn maar het is dan wel een hele grote groep aan het worden. Lieske wordt er nu ook al bij betrokkenEn die denkt alleen maar aan haar 5000 Euro
Niks nomineren!!!! Ik wil dat risico niet eens lopen ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
nomineren die troela... dan is ze meteen helemaal paranoia
(maar uiteraard er niet uitgestemd worden.. dat zou onverantwoord zijn qua screenshotjes)
Wat is zijn username dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef LuukBes het volgende:
Menno is echt wel slim, zit voordurend te fokken en te peilen.
Dido wil graag bij het groepje horen, gaat nu snel bij Menno zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Oei, ik zie voorspel bij Dido en Menno!!!
Misschien een geheime missie: maak er nog gauw even een tweeling van en je wint 5000 Euro!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Roel kruipt lekker dicht tegen Tanja aan.
Linkmiecheltje die gozer. Hij deed het wel cool ja.quote:
Ik vind het prettiger dat ie aan Dido zit dan aan Ingrid hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef AiaS het volgende:
Verdorie ...Menno blijf met je poten van Dido af .....vuile hond!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef AiaS het volgende:
Verdorie ...Menno blijf met je poten van Dido af .....vuile hond!![]()
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef BB-King het volgende:
Menno valt nog wel eens door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |