Ja.. triest he... En de bewoners gaan er ook maar over door. Komt nog bij dat BB dus die opdracht aan Rob en Ingrid heeft gegeven, dus zij zijn ervan af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Godver het gaat nu al wéér een half uur over dat roken van die zwangere doos.
Ze heeft net een foldertje gekregen van BB en ze gaat proberen 1 a 2 per dag. Nou Hoera met een grote H.
En ze zeuuuuuuuuuurt ook zo.. met zo'n zeeuuuuuuuurstem.. dat wordt nog wat als ze het straks echt zwaar krijgt met die zwangerschap.
22:50 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij wordt nog herhaald vanavond laat, mocht je op blijven laat.
welnee, Rob was er nog niet uit of Menno en Ingrid wilde hem al niet meer terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de mensen in het huis nog MEER begrijpend zullen zijn omdat ze toch al meer een band hebben met haar dan wij. Anyway, we zullen het nooit weten. Maakt ook niet uit, want ik denk niet dat BB dat zou pikken.
Nou ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef LuukBes het volgende:
Zometeen vieze buik in het bubbelbad, met die semi-opengesperde scheur.
wist je al dat ik een alleenstaande moeder benquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Godver het gaat nu al wéér een half uur over dat roken van die zwangere doos.
Ze heeft net een foldertje gekregen van BB en ze gaat proberen 1 a 2 per dag. Nou Hoera met een grote H.
En ze zeuuuuuuuuuurt ook zo.. met zo'n zeeuuuuuuuurstem.. dat wordt nog wat als ze het straks echt zwaar krijgt met die zwangerschap.
welneequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan wij het nog eens eens worden deze BB?
Leg eens uit wat je met "semi" bedoelt ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef LuukBes het volgende:
Zometeen vieze buik in het bubbelbad, met die semi-opengesperde scheur.
Denk ik ook niet. Wel jammer dat je het toch iedere keer fout hebt.quote:
Het Topic is geplaatst!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n topic ben benieuwd wat eruit komt..
Ben alleen zelf niet zo crea![]()
ik geef het je graag, schat, ik weet dat het belangrijk voor je isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Wel jammer dat je het toch iedere keer fout hebt.
Nee, hoor, ze is zeven maanden zwanger, dus 7 cm ontsluitingquote:
Dank je...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ik geef het je graag, schat, ik weet dat het belangrijk voor je is![]()
Roel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
"ze checken of de lamp is uitgegaan via een systeempje, niet via de camera"
Welk genie was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |